معاون درآمد و امورمشترکین آبفای غرب استان تهران:

تبدیل بیش از ۹۰۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۷:۳۶
کد خبر: ۹۲۱۷۷۲
تبدیل بیش از ۹۰۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز
معاون درآمد و امورمشترکین آبفای غرب استان تهران از تبدیل بیش از ۹۰۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون درآمد و امور مشترکین آبفای غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۶۳ رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد شناسایی و جمع آوری و از این تعداد ۹۱۶ رشته تبدیل به مجاز شده است.

علی فضل الهی افزود: هرگونه بهره برداری غیرمجاز از شبکه آبرسانی طبق قانون جرم تلقی شده و در صورت مشاهده فرد یا افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

او ضمن اشاره به تبعات وجود انشعابات آب غیر مجاز تصریح کرد: افت فشار شبکه آب، خسارت به شبکه آبرسانی، تهدید بهداشت آب، مصرف بی رویه آب و تضییع حقوق مشترکین قانونی از جمله پیامدهای وجود اینگونه انشعابات است.

فضل الهی اظهار داشت: تعویض کنتورهای آب خراب و فرسوده از دیگر اقداماتی است که آبفای غرب استان تهران برای کاهش هدر رفت آب به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

او گفت: از ابتدای سال جاری ۲۹۱۸ دستگاه کنتور آب فرسوده برای محاسبه دقیق مصرف مشترکین و همچنین هدر رفت آب تعویض شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای غرب استان تهران در پایان با بیان این که در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد بیش از ۲۱۸ هزار مشترک آب و بیش از ۴۰ هزار مشترک فاضلاب وجود دارد گفت: از مهمترین رسالت شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب پایدار باکیفیت برای مشترکین است و از شهروندان این انتظار را داریم با مدیریت مصرف بهینه آب ما را در خدمات رسانی مطلوب یاری رسانند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز