رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری ری :

با وجود یک روابط عمومی پویا و فعال یک سازمان می تواند رشد کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۵:۳۸
کد خبر: ۹۲۲۱۹۳
با وجود یک روابط عمومی پویا و فعال یک سازمان می تواند رشد کند
رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری ری از ارزیابی عملکرد شهریورماه و مهرماه بخشداری ها، شهرداری ها، ادارات و دهیاری های شهرستان ری در خصوص اطلاع رسانی و انتشار اخبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جواد زنگنه رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، بیان کرد: روابط عمومی ها باید از هم اکنون با انعکاس صحیح دستاوردها اقدامات و خدمات دستگاه و سازمان خود برای حضور پرشور و حماسی مردم برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری ری افزود: روابط عمومی در همه نهادها دارای اهمیت است و با وجود یک روابط عمومی پویا و فعال یک سازمان می تواند رشد کند و در این راستا عملکرد روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات شهرستان ری بصورت ماهیانه مورد ارزیابی قرار میگیرد و کارنامه عملکرد صادر میشود.

جواد زنگنه تصریح کرد: تعداد و کیفیت اخبار ارسال شده توسط روابط عمومی های بخشداری ها، شهرداری ها، ادارات و دهیاری ها بزودی مورد بررسی قرار میگیرد و در قالب کارنامه عملکرد در هفته آینده در مجمع روابط عمومی های شهرستان که در فرمانداری ری برگزار خواهد شد به مسئولین روابط عمومی و روسای ادارات ارائه می شود.

 رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه شهرستان ری تعداد و کیفیت و بروز بودن اخبار، ارتباط موثر و تعامل با روابط عمومی فرمانداری و انعکاس مطلوب خدمات و اقدامات دستگاه های متبوع را از جمله ملاک های ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شهرستان ری برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز