طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه ۳ قرچک استارت خورد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۰:۳۲
کد خبر: ۹۲۲۴۸۷
طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه ۳ قرچک استارت خورد
شهردار قرچک گفت: با استفاده از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات املاک شهری و کارشناسان خبره، طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه 3 قرچک به مساحت تقریبی 350 هکتار استارت خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف از اجرای ممیزی املاک شهری منطقه 3 به مساحت تقریبی 350 هکتار این شهر خبر داد و اظهار کرد: یکی از راهکارهای که باعث شهرسازی و معماری درست می‌شود، اجرای طرح ممیزی املاک است که این طرح خوشبختانه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح ممیزی املاک برای مدیریت شهری لازم و ضروری است و شهرداری با اطلاعات به‌دست‌آمده از این طرح می‌تواند در تمامی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در سطح شهر گام‌های مؤثر بردارد.

این مدیر شهری بابیان اینکه انجام صحیح و دقیق ممیزی املاک در سطح شهر با همکاری حداکثری شهروندان گرامی میسر خواهد شد، افزود: دیگر به شیوه سنتی نمی‌توان شهر را اداره کرد و مدیریت شهری به سمت تکنولوژی های نوین سوق پیداکرده است که این طرح  با استفاده از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات املاک شهری و کارشناسان خبره طرح ممیزی املاک انجام خواهد شد.

خرمی شریف بیان داشت: این طرح در منطقه یک در ماه‌های گذشته آغاز شد که مراحل پایانی خود را طی می‌کند و هم‌اکنون در منطقه 3 شهری قرچک توسط کارشناسان در 4 گروه 2 نفری با استفاده از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات املاک شهری به اجرا درخواهد آمد.

شهردار قرچک از شهروندان قرچک خواست تا با ممیزین شهرداری که با ارائه کارت شناسایی معتبر به خانه‌ها و مغازه‌های سطح شهر مراجعه می‌نمایند همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان مدارک موردنیاز جهت ثبت اطلاعات ملکی که می‌بایست توسط مالک در اختیار ممیزین قرار گیرد را داشتن سند مالکیت یا هر مدرک دیگر مانند بنچاق یا صلح حقوقی، قولنامه، زمین شهری، برگ واگذاری و وقف نامه، پروانه پایان کار ساختمان، قبوض آب، برق، تلفن و گاز و آخرین فیش یا مفاصا حساب نوسازی، تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک یا مالکین عنوان کرد.

IMG_20191110_155019_532

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز