استاندار تهران:

بیمه بانک های خسارت دیده در استان تهران پرداخت می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۳:۰۷
کد خبر: ۹۲۶۴۵۴
بیمه بانک های خسارت دیده در استان تهران پرداخت می‌شود
استاندار تهران بر تکلیف بانک مرکزی جهت پرداخت بیمه بانک های خسارت دیده در استان تهران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی‌بندپی در اخبار ۱۸:۳۰ شبکه ۵ سیما با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: با توجه به خسارت های وارده به بانک‌ها در شهرستان ملارد به‌زودی سیستم‌های سیار بانک در این شهرستان فعال می‌شود علاوه بر شهرستان‌ ملارد برخی از اماکن عمومی، بانک‌ها و جایگاه‌های پمپ بنزین در شهرستان‌های بهارستان، قدس، رباط کریم و شهریار توسط معترضان دچار آتش سوزی شده و از خدمات دهی به مردم بازماندند .

وی ادامه داد: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مورد غارت و آتش سوزی قرار گرفتند که از آنها خواسته شده با انبارگردانی میزان مواد غذایی از بین رفته را برآورد و اعلام کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه از همه فرمانداران خواسته شده خسارت های موجود را برآورد و اعلام کنند بیان کرد: به بانک مرکزی تکلیف کردیم که در اولین فرصت بیمه بانک های خسارت دیده پرداخت شود تا آنها بتوانند همچون قبل به مردم خدمات ارائه دهند.

محسنی بندپی با بیان اینکه در اسرع وقت خسارت های ایجاد شده برآورد و به اطلاع عموم می رسد خاطرنشان کرد: امروز در شهرستان های ملارد و شهریار تشییع پیکر مطهر مصطفی رضایی و مرتضی ابراهیمی از شهدای امنیت برگزار شد که نشان داد صف مردم از صف اغتشاشگران جداست و مردم همچنان پای نظام و انقلاب هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز