سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس خبر داد:

عملیات زیرسازی و جدولگذاری خیابان گلستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۴:۳۵
کد خبر: ۹۲۹۹۵۹
عملیات زیرسازی و جدولگذاری خیابان گلستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی
مهرداد زارع سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس، از زیرسازی و جدولگذاری خیابان گلستان به متراژ 500 متر طول و 30 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهرداد زارع سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: عملیات زیرسازی و جدولگذاری خیابان گلستان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی توسط عوامل حوزه فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون به طول 500 متر عملیات جدولگذاری در این خیابان اجرایی شده است، به دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام در سطح شهر اشاره کرد و افزود: کفپوشگذاری رفیوژ میانی بلوار مصلی، کفپوشگذاری کوچه بدر، اجرای عملیات فاز سوم لوله گذاری کانال زردآب از جمله اقدامات عمرانی در سطح منطقه یک شهر می باشد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس، ادامه داد: همچنین جدولگذاری کوچه اشکان واقع در خیابان ساحل، کفپوشگذاری بلوار سی متری شهدا، جدولگذاری ورودی بیمارستان 160 تختخوابی در حال احداث، تخریب نهر فرسوده و لوله گذاری جهت انتقال آبهای سطحی خیابان شهید باهنر، لکه گیری و آسفالت کوچه مهدیه و جدولگذاری و کفسازی باغ ملی در سطح منطقه دو شهر از دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز