بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت ۱۰ آذر روز مجلس

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۸:۵۳
کد خبر: ۹۳۰۷۳۷
بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت ۱۰ آذر روز مجلس
حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت 10 آذر روز مجلس بیانیه صادر کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آذر سالروز شهادت مردی است که ایران معاصر وامدار مبارزه و درایت اوست. مردی که هیچ نکرد، جز برای اسلام و هیچ نگفت جز برای آزادی و آزادگی، عالمی که نامش مدرس بود و به ما آموخت که برای حق باید حقیقتطلب بود و برای احقاقش باید جهاد کرد. او روحانی بود از سلاله حضرت خاتم انبیا (ص) که در راه اسلام و سیره اجدادش رادمردی و پایمردی نشان داد تا جور زمانه، وی را و اندیشه هایش را بر نتافت و خون او که تضمین کننده مردم سالاری است بر پیشانی تاریخ این سرزمین ماندگار شد. مجلس با شهید آیتالله سید حسن مدرس معنا یافته و اگر امروز در ایران اسلامی سیاست و دیانتمان وحدت یافته است، یادگار مجاهدتهای شهید مدرس و هماندیشان اوست.

 امروز، روز مجلس، است، مجلسی که بنا فرموده امام خمینی (ره) در راس امور قرار دارد و هویت بخش مردم سالاری دینی است. مجلسی که بر اصل شورا در قامت اسلام قوام یافته و نماینده تجلی رای ملت و نماد همکاری ملی است.

حزب وحدت و همکاری ملی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، یاد و خاطره شهدا که خون سرخشان ضمانت مردم سالاری دینی است و امام شهدا بنیانگذار این نهضت عظیم  که تحت زعامت مقام معظم رهبری تداوم دارد، یادآور میشود که مجلس باید فراتر از جناحبندیها و سلیقه ها، تام و تمام، نظر و عملش در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آسایش و آرامش مردم و حل مشکلات و بهبود زندگی مردم که به حق صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند، باشد.

حزب وحدت با تاکید بر شعار وحدت و همکاری ملی راه بهبود معیشت مردم و پیشرفت کشور همراه با گسترش عدالت را گام برداشتن در مسیر اصلاح و اعتدال، فارغ از غرض ورزیها و افراط و تفریط میداند و با توجه به جایگاه مهمی که مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد از احزاب فعال در عرصه سیاسی کشور انتظار دارد در برنامه ریزی های خود برای انتخابات مجلس یازدهم شاخص هایی همچون تدین، تعهد، تخصص، تجربه ، شجاعت تدبیر، برخورداری از سلامت مالی و پاکدستی، کارآمدی ،اعتدال در رفتارهای سیاسی اجتماعی، دفاع از محرومان را در تعیین کاندیداهای نمایندگی مجلس مورد توجه قرار دهند و از افراد واجد شرایط بویژه نخبگان و افراد برخوردار از تجربه قانون گذاری و مدیریت اجرایی انتظار می رود جهت خدمت به مردم و کمک به حل مشکلات آنها برای نمایندگی مجلس یازدهم کاندیدا شوند.

 

  حزب وحدت و همکاری ملی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز