دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور:

جامعه ورزش از پادیاران حمایت می کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۰:۵۰
کد خبر: ۹۳۰۸۱۸
جامعه ورزش از پادیاران حمایت می کند
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، همراهی ورزش را غنیمتی ارزشمند دانسته و اظهار کرد: قطع به یقین همسویی جامعه ورزش ، ما را در رسیدن به اهداف امیدوارتر از گذشته می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین صبح امروز در راستای همکاریهای دوجانبه با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با محمدرضا مسجدی دبیرکل جمعیت دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ابتدا با اشاره به رویکرد متعارف و قابل تحسین جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات جهت ریشه کن نمودن این معضل خانمان سوز در کشور گفت: ورزش با رسوخ در دل جامعه و خانواده میتواند مهمترین رکن در عرصه همگام سازی با جمعیت مذکور مدنظر قرار گیرد ؛ چراکه معرفی جایگزین برای هر اتفاق ناخوش آیندی راه را برای موفقیت هموار میکند.

شیرکوند جامعه ورزش ورامین را همسو در مبارزه با دخانیات دانسته و اظهار کرد: وجود پتانسیل بالقوه ای همچون ورزشکاران باعث رسیدن به هدف قاعی مدیران جمعیت میشود و برهمین حسب با تمام توان در جهت این امر تلاش خود را به کار خواهیم بست.

رییس اداره ورزش و جوانان ، سپس به حضور تاثیرگذاران ورزش پرداخته و اشاره کرد: سازماندهی بیش از ۱۰هزار ورزشکار به همت روسای هیاتها و نواب رییس ، عاملی برای همراه شدن در مبارزه با دخانیات در نظر گرفته میشود که خود انقلابی در جهت رسیدن به نقطه مشترک موجود میباشد.

شیرکوند این نشست را آغازی بر امیدواری مبارزه جدی با مصرف دخانیات دانسته و عنوان کرد: در صورت ایجاد تعامل های مشترک و به جهت وجود افراد دلسوز در راس هرم دشت ورامین میتوان چنین دیداری را به فال نیک گرفت و آینده ای روشن را پیش رو داشت.

این مقام مسوول در پایان سخنان خود از دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور برای حضور در ورامین و دیدار با فعالان ورزشی منطقه دعوت به عمل آورد.

محمدرضا مسجدی در ادامه ، چنین فرصت به وجود آمده را باعث امیدواری خواند و گفت: ورامین همواره بعنوان رکن اصلی مبارزه با استعمال دخانیات در کشور پیشگام بوده است که این خود نشان از دلسوزی مسوولان منطقه و فعالیت بی شائبه همکارانم دارد.

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، همراهی ورزش را غنیمتی ارزشمند دانسته و اظهار کرد: قطع به یقین همسویی جامعه ورزش ، ما را در رسیدن به اهداف امیدوارتر از گذشته میکند ؛ چراکه وجود چنین پتانسیلی منجر به اجرای هرچه بهتر برنامه های از پیش تعیین شده میگردد.

این مقام مسوول خواستار حمایت همه جانبه ورزش شد و اذعان نمود: حمایت جامع ورزش از طرح پاد و طرح های پیشگیرانه به بخش عظیمی از دغدغه های موجود پایان خواهد داد که امید میرود با حضور گسترده قشر ورزشکار ورامین ، راه برای موفقیت های پیش رو هموار گردد.

مسجدی سپس به انتظار خود از مسوولان دشت ورامین پرداخت و گفت: ورامین میتواند به همت مسوولان ، بعنوان شهر بدون دخانیات ؛ پیشگام سلامت کشور شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز