دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر کهریزک با فرماندار جدید شهرستان ری

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۱:۴۰
کد خبر: ۹۳۱۲۷۸
دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر کهریزک با فرماندار جدید شهرستان ری
اعضای شورای اسلامی به همراه شهردار شهر کهریزک با دکتر حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امیر هادی نژاد رئیس شورای اسلامی  شهر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار جوان و آشنا به منطقه ری  از آمادگی این شورا برای پیگیری مشکلات شهر در جلسه‌های شورای اسلامی شهر و فرمانداری خبر داد و گفت: ثمره تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتخابی به مردم می‌رسد و لذا تعامل بین شورای شهر و فرمانداری منجر به رونق شهر و رضایت مردم خواهد شد.

سعید فروغی نایب رییس شورای اسلامی شهر کهریزک نیز در این دیدار گفت: فرمانداری بیشترین ارتباط را بین دستگاه های اجرایی با شورای اسلامی شهر را دارد .

وی با اعلام اینکه وجه مشترک تمام مسئولان خدمت به شهر است خاطر نشان کرد: تقاضا داریم همدلی بین دستگاه ها با شورای اسلامی  شهر را افزایش دهید.

رحمان آذر خرداد عضو شورای اسلامی شهر کهریزک نیز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با فرماندار جدید شهرستان ری گفت: حضور فرماندار جدید باعث تزریق انرژی مثبت شده است و امیدواریم با سرعت و تعامل و همراهی بیشتر بتوانیم مشکلات پیش رو پشت سر بگذاریم و به ایده آل ها برسیم.

علیرضا عباسی دیگر  عضو شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار با اعلام خرسندی از انتصاب فرماندار شهرستان ری گفت:  انشاالله حضور دکتر توکلی  مایه خیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: آقای توکلی  انسانی توانمند و با تعامل بالا است امیدواریم این دوران، دوران طلایی تعامل و همگرایی بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری باشد.

نعمت زاده شهردار کهریزک نیز در این دیدار انتصاب دکتر توکلی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری تبریک گفت.  وی در ادامه ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز