استاندار تهران:

پیش بینی ثبت نام ۴هزار نفری داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران/ حضور مردم می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند/ در اغتشاشات اخیر تعداد دو هزار و ۲۱ نفر بازداشت شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۹:۳۶
کد خبر: ۹۳۱۳۸۰
پیش بینی ثبت نام ۴هزار نفری داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران/ حضور مردم  می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند/ در اغتشاشات اخیر تعداد دو هزار و ۲۱ نفر بازداشت شدند
محسنی بندپی استاندار تهران از محل ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران بازدید کرد و گفت : این دوره از انتخابات برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که حضور مردم می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسنی بندپی استاندار تهران در بازدید از محل ثبت  نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اظهار کرد: به برکت انقلاب و خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت ایران یکبار دیگر در جنگ اقتصادی سربلند و پیروز خواهد بود.

وی افزود: تجلی  مردم سالاری دینی حضور و شرکت حماسی مردم  در انتخابات است و در حوزه انتخابیه شهر تهران هم شاهد حضور داوطلبین  برای شرکت در انتخابات هستیم. تا  این لحظه  تعداد 480 نفر داوطلب در حوزه انتخابیه تهران  ثبت نام شده اند که 82 درصد مرد و 18 درصد زن هستند.

وی گفت : تمام تلاش ما این است که با رعایت امانتداری و اصل بی طرفی شرایطی فراهم کنیم که تمامی داوطلبین بطور  یکسان رقابت انتخاباتی داشته باشند.

بندپی تصریح کرد: این دوره از انتخابات برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که حضور مردم  می تواند  توطئه دشمنان را خنثی کند.

استاندار تهران افزود: فضای موجود در فرمانداری تهران برای ثبت نام بسیار مطلوب است و پیش بینی می شود که نزدیک به 4هزار نفر در این حوزه انتخابیه  ثبت نام کنند.

وی گفت : این آمادگی وجود دارد که همچون ادوار گذشته انتخاباتی باشکوه را در شهر و استان تهران برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر تعداد 2021 نفر بازداشت شدند که  خیلی از این افراد برای نخستین بار و از روی عدم آگاهی و در فضای احساسی دستگیر شدند که بلافاصله  آزاد شدند. افراد دستگیر شده  که سابقه دستگیری  بودند هنوز تحت بازجویی هستند و تمام تلاش ما این است که افراد بیگناه هرچه سریع تر آزاد شوند.

وی افزود: در استان تهران 29 جایگاه سوخت دچار حریق شدند، بیش از 140 شعبه بانک آسیب‌های جدی دیدند. همچنین ساختمان‌های فرمانداری در برخی از شهرستان‌ها بین 10 تا 15 درصد دچار خسارت شدند و 47 فروشگاه زنجیره‌ای در استان تهران بعضا دچار حریق شده‌اند یا از اقلامی که در فروشگاه وجود داشته، برداشته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز