با حضوربخشدار ومدیران بخش قلعه نو برگزار شد؛

همایش آموزشی جادوی ذهن ‌و رونمایی از کتاب نابغه کاریزماتیک‌‌

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۵:۱۳
کد خبر: ۹۳۱۵۲۱
همایش آموزشی جادوی ذهن ‌و رونمایی از کتاب نابغه کاریزماتیک‌‌
همایش آموزشی جادوی ذهن با محوریت مدیریت زمان و برنامه ریزی،استعدادیابی ،دقت وتمرکز‌واعتماد به نفس با حمایت بخشداری قلعه نو ،دهیاران ،اعضای شورای اسلامی ،گروه جهادی اویس قرنی برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ همایش آموزشی جادوی ذهن با محوریت مدیریت زمان و برنامه ریزی،استعدادیابی ،دقت وتمرکز‌واعتماد به نفس با حضور  علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ، یاسینی نماینده اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شهرستان ری ،دهیاران وگروه جهادی اویس قرنی  ومدیران مدرسه بخش قلعه نو در ورزشگاه شهدای قلعه نو برگزار شد.

گفتنی است در این همایش تکنیک کاربردی فعال سازی دونیم کره مغز،دقت و تمرکز ،اعتماد به نفس توسط کارشناس حسین شهبازی مدرس تندخوانی و تقویت حافظه و مدیریت برنامه ریزی و هوش هیجانی توسط طباطبایی عضو انجمن نخبگان واستعداددرخشان دانشگاه تهران و نویسنده کتاب و کارشناس آموزشی برگزار شد.

طباطبایی در این مراسم با اشاره اهمیت بحث آموزش اشاره کرد: مردم ثروت اصلی هر جامعه را تشکیل می­ دهند. توانایی و قدرت تولید هر کشوری به کیفیت نیروی کار آن بستگی دارد.

امروزه که عصر دانایی نامیده می­ شود، بخش مهمی ازدرآمد هر جامعه صرف سرمایه گذاری در آموزش و پرورش جوانان می­گردد. از سوی دیگر رشد و توسعه اقتصادی نیازمند افراد ماهر و متخصص است بنابراین جامعه علاقمند است که در مهارت و تخصص نیروی کار سرمایه گذاری کند. در واقع استفاده از فناوری های تازه در عرصه تولید خود ایجاب می­ کند که نیروی کار از آموزش و پرورش بیشتری برخوردار باشد.

علاوه بر این ارتباط تنگاتنگی که بین درآمد و تحصیلات افراد وجود دارد، سبب شده تا جوانان سرمایه­ گذاری­های بیشتری در انواع آموزش بنمایند.

پس برای جلوگیری از تحلیل این قشر عظیم در جامعه باید بیاندیشیم و بر اندیشه­ هایمان صیقل بزنیم تا از کاروان قافله تمدن و فرهنگ عقب نمائیم.

 درپایان‌مراسم‌ضمن‌ رونمایی از کتاب کاریزماتیک مسابقه ای از موارد آموزشی برگزارگردید که به ده نفر از حاضرین هدایایی به رسم یاد بود اهداشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز