به منظور پیشگیری از حوادث شبکه و انشعابات صورت گرفت؛

نگهداری و تعمیر پیشگیرانه شیر فشارشکن ۴۰۰ میلی متری

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۷:۱۰
کد خبر: ۹۳۲۰۹۷
نگهداری و تعمیر پیشگیرانه شیر فشارشکن ۴۰۰ میلی متری
به منظور پیشگیری از حوادث شبکه و انشعابات و افزایش طول عمر و کارکرد ، نگهداری و تعمیر پیشگیرانه شیر فشارشکن400 میلی متری خیابان شهید رجایی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مدیر امور مشترکین و بهره برداری ناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد مهمی در تنظیم و پایداری فشار در شبکه توزیع آب ایفا می کنند و نگهداری و جلوگیری از خرابی و از کارافتادگی این شیرها اهمیت بسیاری در جهت آبرسانی و خدمت رسانی  شایسته تر به مشترکان دارد.

محمدکاظم عقا ارتقای توان اعمال مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری و پیشگیری از بروز حوادث شبکه را از دیگر کارکردهای مهم شیرهای فشارشکن برشمرد و افزود: در همین چارچوب با انجام بررسی ها و هماهنگی های لازم توسط کارشناسان و گروه امداد و  بهره برداری ناحیه2  و همچنین گروه فشارشکن حوزه معاونت بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری، عملیات نگهداری و تعمیر پیشگیرانه شیر فشارشکن 400 میلی متری خیابان شهید رجایی نازی آباد در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

 وی با بیان اینکه عملیات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شیرآلات قطرسنگین و فشارشکن ها یکی از مهم ترین و موثرترین اقدامات در زمینه کاهش حوادث شبکه و انشعابات و افزایش طول عمر و کارکرد صحیح شیر فشارشکن  است اظهار داشت: در این عملیات پیشگیرانه که با انجام تغییرات در شیرآلات و زون بندی شبکه در کوتاهترین زمان و بدون هیچگونه قطعی آب انجام شد؛  پس از تعمیر شیرآلات،  صافی شیر فشارشکن خیابان شهید رجایی از مواد و جرم های خارجی پاک سازی شد.  

ور در پایان خاطرنشان کرد:. وجود صافی قبل از شیرفشارشکن و انجام برنامه نگهداری و تعمیر پیشگیرانه در این زمینه باعث کاهش چشمگیر گرفتگی ها در انشعابات و درنتیجه افزایش رضایتمندی مشترکین می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه