فرماندار ویژه شهرستان ری:

رسانه ها نقش مهمی در بالا بردن مشارکت سیاسی دارند

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۹:۲۹
کد خبر: ۹۳۲۰۹۸
رسانه ها نقش مهمی در بالا بردن مشارکت سیاسی دارند
حسین توکلی کجانی فرماندار ری گفت: رسانه ها در بالا بردن مشارکت سیاسی برای برگزاری انتخابات پرشور نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها در مدیریت افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند لذا باید تقویت شوند و برای جذب مخاطب به نیازهای جوانان و نوجوانان بیشتر توجه کنند.

وی با تاکید بر جوان گرایی در مسئولیت ها افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند مدیریت کشور در اختیار جوان ها قرار بگیرد، دولت نیز در این راستا خوب عمل کرده است.

فرماندار ری با اشاره به شرایط نامطلوب اقتصادی گفت: برای رسیدن به اهدافمان باید با همدلی و تلاش مضاعف جلو برویم و برای این امر با روزی هشت ساعت کار کردن نمی توان کار پیش برد.

توکلی بیان کرد: مشکلات متعددی از سمت تهران به ری سرریز می شود که تهران باید در ازای آنها به ری خدمات نیز بدهد البته اقدامات خوبی نیز برای کاهش مشکلات در شهرستان صورت گرفته که باید تلاش ها برای رفع همه معضلات ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر استقلال مدیریت شهری در ری بیان کرد: اگر در ری شهردار مستقل داشته باشیم تصمیمات مختلف مربوط به شهرستان در شهرداری ری اتخاذ می شود و لزومی ندارد به خاطر هر موضوعی با شهرداری تهران تعامل کنیم.

فرماندار ری تصریح کرد: برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان که چند ماه پیش توسط ناجا ابلاغ شده است در مرحله تامین زمین هستیم که باید جواز مربوطه از معاونت فنی و شهرسازی شهرداری مرکز (تهران) اخذ شود و همین کار مستلزم چند ماه پیگیری است که اگر شهردار مستقل داشتیم خیلی سریع تر به نتیجه می رسیدیم.

توکلی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: امسال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و باید مشارکت سیاسی را بالا ببریم که رسانه ها نیز در این عرصه می توانند نقش مهمی ایفا کنند، اگر انتخابات پرشور داشته باشیم در عرصه بین الملل نیز می توانیم خوب عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز