در دیدار با جمعی از معلولین صورت گرفت ؛

دعوت شهردار منطقه۲۲ از توانیابان برای مشارکت اجتماعی در شهر

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۳۲۲۵۶
دعوت شهردار منطقه۲۲ از توانیابان برای مشارکت اجتماعی در شهر
شهردار منطقه ۲۲ با دعوت از مشارکت اجتماعی توانیابان، گفت: مشارکت و حضور شما در شهر باعث می شود تا آحاد جامعه به موضوع توانیابان حساس تر شود و در تصمیم گیری ها و انجان آن سرعت بیشتری بوجود آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  علی نوذرپور شهردار منطقه به مناسبت روز جهانی معلولین با تعدادی از توانیابان ساکن منطقه دیدار کرد.

شهردار منطقه22 در این دیدار طی سخنانی گفت: شعار استراتژیک دکتر حناچی"شهری برای همه" است و باید تهران به گونه ی باشد تا تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: به همان میزان که مردان از امکانات شهری می توانند استفاده کنند، زنان،کودکان، کهن سالان و بویژه توانیابان هم باید بتوانند استفاده کنند.

نوذرپور با بیان اینکه شکل گیری شهرها از ابتدا برای مردان طراحی شده بود، افزود: مدیریت شهری به صورت جدی و مستمر کار را برای تغییر طراحی شهری شروع کرده است و با نگاه به تصمیم گیری ها و برنامه های مدیریت شهری متوجه می شوید که به چه میزان شهر برای حضور زنان،کودکان و توانیابان در حال محیی شدن است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری منطقه22 در مورد ایجاد فضاهای شهری برای توانیابان، خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل مناسب سازی، در حوزه فنی و عمران همسان سازی و در حوزه خدمات شهری اقداماتی برای استفاده از فضای سبز منطقه برای توانیابان انجام شده است.

شهردار منطقه22 با اشاره به وسعت منطقه22، گفت: ایجاد بسیاری از امکانات برای رفاه حال شما بر عهده دولت و دیگر نهادها است از جمله ساخت مدرسه استثنایی و ... که متاسفانه از لحاظ قانونی مدیریت شهری حق ورود به آن را ندارد.

نوذرپور با دعوت از مشارکت اجتماعی توانیابان، افزود: مشارکت و حضور شما در شهر باعث می شود تا آحاد جامعه به موضوع توانیابان حساس تر شود و در تصمیم گیری ها و انجان آن سرعت بیشتری بوجود آید.

 

نظر شما