قدردانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از هواداران استقلال/ مدیریت زباله ها در ورزشگاه ها مهم است

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۳۲۶۰۳
قدردانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از هواداران استقلال/ مدیریت زباله ها در ورزشگاه ها مهم است
اقدام تحسین برانگیز هواداران استقلال و جمع آوری زباله‌ها پس از دیدار فوتبال با شهر خودرو موجب شد تا سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از این حرکت فرهنگی و محیط زیستی جمعی از هواداران استقلال در پاکسازی ورزشگاه آزادی تقدیر کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سعید محمودی در اینخصوص با اشاره بر اینکه باشگاه ها و  ورزشگاه های ما یک مکان فرهنگی-ورزشی محسوب می شود و تقویت اقدامات فرهنگی در برگزاری مسابقات ارزشمند است، گفت: اقدام هوادارن تیم استقلال تهران در جمع آوری زباله ها در پایان بازی بیانگر فرهنگ بالا و اخلاق مداری این تماشاگران بود.

وی با تاکید بر تجارب جهانی در بسیاری از اماکن ورزشی پیشرفته دنیا، افزود: بطور کلی مدیریت زباله ها در هر جا و مکانی ضروریست و ورزشگاه ها نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این زمینه نیازمند کار بیشتر و فرهنگسازی افزونتر هستیم، تصریح کرد: سابقه نشان داده که هر جاکه یک حرکت فرهنگی بطور خودجوش از سمت خود مردم آغاز و پیگیری شده، اثربخشی بیشتری داشته است.

محمودی ادامه داد: البته بطور حتم این حرکت های خودجوش نیاز به تقویت و کمک از سوی مسئولین دارد.

وی در پایان گفت:این اقدام هواداران استقلال جای تقدیر داشته و بیانگر این است که محیط زیست متعلق به همه ماست و همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم.

 

نظر شما