تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۳:۰۶
کد خبر: ۹۳۲۶۷۷
تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر
در هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، برنامه های این اداره را در طول هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر تشریح کرد.

قدیر آرمیان با اشاره به اینکه برنامه های اداره ورزش و جوانان با اولویت کاهش آسیب های اجتماعی و در راستای ایجاد نشاط و امید در اقشار مختلف مردم برنامه ریزی شده است، گفت: همایش های پیاده روی و ورزش های صبحگاهی یکی از مهمترین برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر است که بصورت منظم در بوستان ها و اماکن عمومی شهرستان توسط هیئت ورزشی های همگانی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین، برای گرامیداشت هفته فرهنگی اسلامشهر، کلیه اماکن ورزشی شهرستان در طول این هفته به نحو شایسته ای فضاسازی خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون در طول هفته فرهنگی اسلامشهر، گفت: در طول این هفته، مسابقات بسیاری توسط هیئت های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز، شطرنج، همگانی و... برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه براین، برگزاری مسابقات بومی محلی و برنامه های شمیم خانواده توسط هیئت روستایی این اداره برنامه ریزی شده است که در روستاهای بهرام آباد، ده عباس، نظام آباد، علی آباد قاجار و روستاهای بخش احمدآبادمستوفی اجرا خواهند شد.

آرمیان ادامه داد: همچنین، برنامه ریزی شده تا مسابقات فوتسال چند جانبه بین ادارات شهرستان اسلامشهر در طول این هفته برگزار شود.

وی افزود: در بخش دیگری از برنامه های این اداره در هفته فرهنگی اسلامشهر، همایش سوارکاری توسط هیئت سوارکاری شهرستان و جشنواره فرهنگی ورزشی رزمی در رشته های مختلف رزمی از جمله جودو، کونگفو و ووشو برنامه ریزی شده است و با یاری خدا به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان، طرح سنجش ساختار قامتی بانوان روستای ده عباس نیز توسط هیئت روستایی این اداره اجرا خواهد شد.

photo_2019-12-06_11-43-42

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز