با ریاست حسن رنجبر ، شهردارباغستان ؛

جلسه کارگروه تدوین بودجه سال مالی ۱۳۹۹ شهرداری باغستان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰:۵۵
کد خبر: ۹۴۹۶۸۴
جلسه کارگروه تدوین بودجه سال مالی ۱۳۹۹ شهرداری باغستان
 برگزار شد
جلسه توجیهی و رفع اشکالات بودجه سال 1399 شهرداری با ریاست شهردار و حضورمعاونین،مدیران و مسئولین شهرداری با هدف تعیین خط مشی و تدوین برنامه های سال آتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسن رنجبر شهردارباغستان در این جلسه فرآیند تدوین و بررسی بودجه سال آینده را ، بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، استانداری خوانده و گفت در این بررسی بودجه بیشتر براساس نیاز سنجی های علمی تنظیم می شود و ازدخالت و اعمال سلایق شخصی و بدون پشتوانه های اعتیاری و علمی جلوگیری می شود .

وی افزود:بودجه شهرداریها علاوه بر برنامه ریزی و کنترل عملیت اجرایی و خدمت رسانی به شهروندان،یک الزام قانونی به شمار میرود به همین جهت بودجه می تواند از طریق تخصیص بهینه منابع ، زمینه مصرف منابع در محل های یاد شده و کارایی و اثربخشی فعالیتهای شهرداری را فراهم آورد.

شهردارباغستان در ادامه اظهار داشت : تقویت ساز و کارهای مدیریت هزینه و انضباط مالی از طریق کاهش هزینه های غیر ضروری و استقرار نظام کنترل پروژه ها، اصلاح و تقویت منابع موجود و شناسایی و تامین منابع در امدی جدید و پایدار ، بهری گیری از ابزارهای نوین تامین مالی ، تسهیل فرایند مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی با رویکرد حمایت تولیدات داخلی از جمله ویژگی های بودجه سال آتی شهرداری میباشد.

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های ناتمام، ساماندهی صنوف مزاحم ، اجرای فاز اول سامانه نظارت پایش تصویری، ایمن سازی، همسطح سازی و پیاده رو سازی در محلات مختلف ،تمرکز بر طرح نهضت آسفالت با رویکرد آسفالت کلیه معابر و کوچه های سطح شهر تا پایان سال 99 و توجه ویژه به موضوع آسیبهای اجتماعی از دیگر ویژگی های اجرایی بودجه سال ۱۳۹۹ میباشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز