فرماندار شمیرانات:

بانوان شمیرانات کارشناس حوزه‌های اقتصادی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۴۹۷۲۲
بانوان شمیرانات کارشناس حوزه‌های اقتصادی می‌شوند
فرماندار شمیرانات اعلام کرد: در پی اجرای طرح "شهروند موثر" کارگاه های آموزشی اقتصادی با هدف توانمندسازی بانوان شهرستان در این حوزه و ورود آنها به عرصه های کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طرح "شهروند موثر" فرمانداری شمیرانات از مهر ماه سال جاری با هدف توانمندسازی شهروندان در حوزه های متعدد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آغاز شد؛ البته تمرکز و محوریت این طرح بانوان هستند.

تاکنون کارگاه های آموزشی بورس، حقوق شهروندی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نظام خرید کالا و خدمات و پیشگیری از تخلفات صنفی در مراحل مختلف با محوریت آموزش بانوان برگزار شده است.

سیاوش شهریور، فرماندار شهرستان شمیرانات در اولین دوره کارگاه آموزشی نظام خرید کالا و خدمات و پیشگیری از تخلفات صنفی ضمن تسلیت حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراین گفت: ما ملت ایران روزهای سختی را می گذرانیم اما باید تلاش کنیم به خانواده های داغدار این حادثه بویژه والدین نخبگان کشورمان روحیه دهیم.

وی خطاب به حضار تأکید کرد: حقیقت مسأله ای حیاتی است که باید سرلوحه زندگی هر یک از ما قرار بگیرد. یاد بگیرید به خودتان و فرزندانتان حقیقت را بگوئید تا آنها هم یاد بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اظهارات سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در خصوص سقوط هواپیما گفت: سخنان وی صادقانه و با اندیشه خالص است اما به دلیل تأخیر در اعلام گزارش ها همهٔ مردم نتوانستند بپذیرند و این صمیمیت را ببینند در حالی که انسان ها جایزالخطا هستند و در هر تصمیمی امکان اشتباه وجود دارد.

شهریور با اشاره به موضوع جلسه نیز بیان داشت: نگاه مردان به مرور زمان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نسبت به حضور بانوان در حال تحول است و این تغییر نگرش می تواند راهگشای بهتری برای حضور موثرتر بانوان در جامعه باشد.

وی اظهار داشت: جامعه در شرایط اقتصادی سختی به سر می برد لذا نیاز داریم تا بانوان لایق ایران نیز وارد عرصه های فعالیت اقتصادی شده و در این مسیر کارشناس شوند تا در این زمینه نیز کمک خانواده خود باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: هدف ما از برگزاری این دوره های آموزشی در شهرستان توانمندسازی هر چه بیشتر بانوان و فعالیت موثر آنها به عنوان یک شهروند کنش گر است.

 ناهید موسوی، مسئول امور بانوان فرمانداری شمیرانات نیز اهداف این جلسات را ارتقاء آگاهی بانوان از فضای کسب و کار به عنوان مصرف کننده، تولید کننده و توزیع کننده کالا و خدمات در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حمایت از تولید ملی که منجر به احیاء سلامت اقتصاد و جامعه می شود، دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز