سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد:

خط قرمز ما در ادارات برخورد مناسب با مردم است

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳:۳۴
کد خبر: ۹۴۹۹۵۳
سجاد برنجی گفت، خط قرمز ما در ادارات برخورد مناسب با مردم است، با مدیران و کارکنان خاطی برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مارلیک در سخنانی با تقدیر از امام جماعت و هیئت امناء این مسجد برای هماهنگی و برگزار این نشست گفت: مساجد در فرهنگ اسلامی کانون تحولات، مشورت و مرجعی برای رسیدگی به امورات مردم می باشد. 

وی در خصوص حضور مسئولان شهرستان در مساجد افزود: فلسفه حضور در بین نمازگزاران که به نوعی معتمدین مردم هستند، همفکری و ارائه راهکار برای مسائل و دغدغه های منطقه است.

 برنجی اظهارداشت: در شرایط کنونی نیاز به کار جهادی داریم و با کار معمولی نمی توان امورات را پیش برد.

 وی تصریح کرد: از دادن تعهداتی که نمی توانیم انجام دهیم پرهیز کرده و مطالبات مطروحه در این جلسات را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد. برنجی در پاسخ به سوالات و مطالبات مطرح شده توسط جمعی از شهروندان گفت:  خط قرمز ما در ادارات برخورد مناسب با مردم است، با مدیران و کارکنان خاطی برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: خواهش ما از فعالین اجتماعی و دلسوزان شهر ملارد این است در کنار نقصان ها و کمبودها، محاسن شهرستان ملارد نیز گفته شود.

 نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهارداشت: ملارد معراج گاه شهدای اقتدار و محل زندگی مومنانی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

 برنجی ادامه داد: شهرستان ملارد علاوه بر اینکه پایتخت قارچ کشور است از قطب های تولیدات محصولات کشاورزی ،تولید گوشت قرمز و طیور در استان است.

 سرپرست فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در حوادث اخیر کشور گفت: از شورای شهر میخواهیم حتما در شهر ملارد معابر یا اماکنی را به نام شهدای امنیت شهیدان رضائی و ابراهیمی نامگذاری نمایند.

 وی در پاسخ به گلایه یکی از نمازگزاران مبنی بر ایجاد ترافیک توسط وانت بارها و دست فروشان در سطح شهر ملارد گفت: شورا و شهرداری ملارد برای ساماندهی دستفروشان برنامه ارائه دهد.

 سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد اظهارداشت: وضعیت جمع آوری زباله و نظافت شهری باید در یک برنامه زمانی کوتاه مدت با شهردار جدید ارتقا یابد.

وی در خصوص روند تکمیل بیمارستان ملارد تصریح کرد: تمامی مسائل مربوطه به انشعابات آب، برق، گاز، تلفن و...بیمارستان در جلسه هفته گذشته که در فرمانداری برگزار شد تعیین تکلیف گردید و فعالیت دستگاه ها در این زمینه به دقت رصد میشود.

برنجی گفت: معاونت برنامه ریزی فرمانداری مکلف به پیگیری کامل مشکلات واحدهای تولیدی تا حصول نتیجه و حل مشکلات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز