به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای خیرآباد برگزار شد؛

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۵:۵۰
کد خبر: ۹۵۰۱۵۹
گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش
اهالی روستای خیرآباد با حضور مسئولین جهت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مراسمی را در مسجد سیدالشهداء برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ با حضور سرگرد حیدری جانشین سپاه حضرت روح اله، سروان رجبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرشهر، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی اصغر شم ابادی ریس ستاد نماز جمعه باقرشهر، امید کریمی دهیار ، اعضای شورای  اسلامی روستا، هیئت امنا ، حاج آقا امیریان امام جماعت مسجد، جعفرنیا فرمانده پایگاه بسیج خیراباد، خانواده معزز شهدا، ایثارگران ، جانبازان  و اهالی روستا مراسمی جهت گرامیداشت یاد و خاطره  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برگزار شد.

در این مراسم سروان رجبی سخنرانی کرد و ضمن محکومیت جنایت دولت آمریکا، به ابعاد مختلف حضور این کشور در منطقه پرداخت.

همچنین در حاشیه این مراسم امید کریمی در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن اشاره به رشادتها و حماسه های سردار سلیمانی گفت: امروزه امنیت کشور مرهون جانفشانی ها و جسارت سردار سلیمانی و همرزمانش است و ایشان توانستند یکی از خطرناکترین گروههای تروریستی در منطقه را نابود کنند.

او در پایان گفت: همیشه رهرو سردار سلیمانی و همرزمانش خواهیم بود و این شهادت را خدمت ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم.

همچنین در پایان مراسم تقدیری از خانواده شهدا و ایثارگران  و جانبازان صورت گرفت.

 

photo_2020-01-13_17-45-06

photo_2020-01-13_17-45-08

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز