آقاعلیخانی:

حفظ وحدت و انسجام جهت مقابله با توطئه های دشمن ضروری است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۲:۱۷
کد خبر: ۹۵۰۱۶۵
حفظ وحدت و انسجام جهت مقابله با توطئه های دشمن ضروری است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام بر لزوم مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا آقاعلیخانی در جلسه کمیسیون دانشجویی ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در تشییع سردار سلیمانی و حادثه هواپیمای اکراینی اظهار داشت: با خانواده جان باختگان این حادثه ابراز همدردی می کنیم.

وی افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و با ورود دستگاه قضایی در اسرع وقت تصمیمات لازم در مورد این سانحه اتخاذ و اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: حضور عظیم و فراموش نشدنی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شکوه دیگری از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان بود.

آقاعلیخانی با اشاره به توطئه های دشمنان تاکید کرد: دشمن هموراه مترصد فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است از اینرو با هوشیاری و حفظ وحدت نباید اجازه موج سواری به دشمنان در چنین حوادثی را بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز