به همت هیات ورزش همگانی شهرستان پردیس:

سمینار آموزشی طراحی و تمرینات ورزش های معلق برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۵:۴۰
کد خبر: ۹۵۱۱۲۵
سمینار آموزشی طراحی و تمرینات ورزش های معلق برگزار شد
به همت هیات ورزش همگانی شهرستان پردیس سمینار آموزشی طراحی و تمرینات ورزش های معلق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ هیئت ورزشهای همگانی شهرستان پردیس ظهر امروز برای نخستین‌بار در همکاری مشترک کمیته ورزشهای معلق استان تهران و دو کمیته فانکشنال و ورزشهای معلق شهرستان پردیس سمینار طراحی تمرینات با رویکردهای  چربی سوزی ،عضله سازی و تفاوتهای آن ومعرفی ورزشهای زیر مجموعه تمرینات معلق مانند TRXو 4Doroو بانجیو  را برگزار کرد.

این سمینار با حضور چهره های ورزشی مطرح استان در رشته ورزش های معلق و به همت  کمیته trx  هیات ورزش های همگانی شهرستان پردیس در سالن همایش الغدیر برگزار شد.

 گفتنی است دکتر معراج مژده، مریم زنبق قهرمان کراسفیت زنان ایران و نعمتیان رئیس کمیته ورزشهای معلق استان تهران و  زارع دبیر کمیته، هادی سوهانی ریسس هیات ورزش همگانی شهرستان پردیس ضمن حضوردر مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

سوهانی رییس هیات همگانی شهرستان پردیس در گفتگو با برنا اظهار داشت: سمینار امروز در راستای تشویق  و فعال  کردن شهروندان پردیس برکزار شد و  در تلاشیم آموزش  رشته های جدید بتواند گاهی بلند در جهت رشد ورزش و سلامت جسمی شهروندان شهرمان بردارد.

وی با بیان اینکه بانوان شهرستان پردیس حضور و فعالیت بیشتری در برنامه ها دارند، افزود: خوشبختانه از سمینارهای آموزش و برنامه های ورزشی هیات هنگانی شهرستان تاکنون استقبال خیلی خوبی صورت گرفته و بخش بزرگی از این استقبال و حمایت ها از سوی بانوان شهرستان بوده.

سوهانی در پایان خانواده بزرگ هیات همگانی شهرستان پردیس را جوان، پرتلاش و خوش فکر خواند و خاطر نشان کرد این ویژگی های مثبت خانواده ورزش همگانی که با راهکارها و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان ورزشی همراه است توانسته اتحاد و انسجام بسیار بالایی برای اعضا و در نتیجه اجرای برنامه های ورزشی مفید برای شهروندان به ارمغان آورد.

به گزارش برنا در این مراسم حامد پاشا محمدی به عنوان دبیر هیات همگانی شهرستان پردیس معرفی شد و  از مریم زنبق قهرمان کراسفیت زنان ایران با اهدای لوح یادبود از سوی هیات همگانی  تقدیر و تشکر شد.

 

4

2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز