خلیل‌آبادی ؛

احزاب و سمن‌ها از ارکان اصلی توسعه کشور‌ها هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۱:۵۴
کد خبر: ۹۶۲۸۹۵
احزاب و سمن‌ها از ارکان اصلی توسعه کشور‌ها هستند
حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با حضور در آیین افتتاح دفتر احزاب، سمن ها و جوانان شهرستان ری گفت: هرکشوری که نهادهای مدنی فعالتری داشته باشد، آمادگی بیشتری برای توسعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با حضور در آیین افتتاح دفتر احزاب، سمن ها و جوانان شهرستان ری گفت: تا زمانی که جامعه آماده توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نشود، هر حکومتی با هر ایدئولوژی نمی‌تواند برنامه‌ها و اهداف خود را به خوبی اجرایی کند؛ لذا این فرصت بسیار خوبی است که هم احزاب و هم سمن‌ها با دوستی، رعایت منافع ملی و ترجیح آن برمنافع حزبی فعالیت خود را دنبال کنند.

 عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه همه ما ایرانی و مسلمان هستیم و باید در راستای توسعه کشور گام برداریم، عنوان کرد: باید از مشکلاتی که گاهی بحث‌هایی را میان ما به وجود می‌آورد، گذشت و گذر کنیم.

 خلیل‌آبادی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تبدیل شدن ساختمان سمن‌های شهرری به یک برج مختص به انجمن‌های مردم نهاد، گفت: امیدوارم روزی ساختمان سمن‌ها به یک برج تبدیل شود و هر طبقه آن در اختیار یک سمن قرار گیرد و مردم، داوطلبان و علاقمندان به نهادهای اجتماعی در این برج تردد کنند، چرا که احزاب و سمن‌ها از ارکان اصلی توسعه کشور ها هستند.

 رئیس شورای شهرستان ری ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان به دادسراها را از نزدیک مشاهده کردم، تعداد این افراد بسیار زیاد است و معتقدم مردم باید در نهادها و سمن‌ هایی که متعلق به خودشان است، حضور یابند، نه آنکه عمر و وقت‌شان روی پله‌های ادارات این چنینی بگذرد.

 وی با تاکید براینکه اگر خواهان هم ردیف شدن کشورمان با کشورهای توسعه یافته هستیم، یقیناً باید سمن‌ها را گسترش دهیم، گفت: در این مسیر باید نگاه تنگ نظرانه نداشته باشیم، احزاب با یکدیگر تعامل داشته باشند و افراد را با هر جریان فکری موافق و مخالف بپذیرند.

خلیل‌آبادی در ادامه تصریح کرد: با خواندن مقاله فروپاشی اجتماعی و فرهنگی ری در دوره‌های گذشته، افسوس می‌خورم که چرا از گذشته درس نمی‌گیریم، چرا همیشه در تقابل با یکدیگر و به دنبال حذف یکدیگر بوده‌ایم؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید براینکه انسانیت ما مردم مهربان و نوعدوست، سابقه تاریخی چند هزار ساله دارد، اظهار کرد: امیدوارم این امر برای شروع یک جریان همه جانبه، پرشور، عالمانه، آگاهانه و مدبرانه در شهرستان ری سرآغاز خوبی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز