از ابتدای سال تا کنون ؛

۴۵۰ اصله نهال چنار در خیابان ولی عصر(عج) کاشته شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۸۱۴۷
۴۵۰ اصله  نهال چنار در خیابان ولی عصر(عج) کاشته شد
شهردار منطقه11 تهران از کاشت 450 درخت چنار از ابتدای سال تاکنون در خیابان ولی عصر (عج)حد فاصل میدان راه آهن تا چهار راه ولی عصر (عج) و غرس یکصد درخت چنار و مثمر طی هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصراله آبادیان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با اداره فضای سبز منطقه، مقرر شد یکصد اصله درخت چنار و مثمر 10 الی15ساله در محدوده خیابان فلسطین و پاستور کاشته شود.

آبادیان با بیان این که زمان مناسب برای کاشت درختان از نیمه اول اسفند است؛ افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 450 درخت چنار 3 الی 4ساله در محدوده خیابان ولی عصر(عج)  کاشته شد که 100 اصله دیگر نیز در نیمه اول اسفند ماه در خیابان پاستور و فلطین غرس خواهد شد.

 شهردار منطقه11 بیان کرد: به مناسبت روز درختکاری در محدوده بافت فرسوده خیابان محلوجی قمی و تشکری موحد درختان زینتی و میوه کاشته خواهد شد.

او ادامه داد: ویژه برنامه روز درختکاری در اداره آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی با حضور مسئولین برگزار می شود که در این مراسم نیز درخت مثمر غرس خواهد شد .

به گفته آبادیان از اوایل اسفند ماه شهروندان با حضور در غرفه های خدمات شهری سطح محدوده، مراجعه به نواحی و تماس با سامانه 137 می توانند برای کاشت و تحویل نهال درخت مثمر و زینتی در منازل و محدوده فضای سبزمحله های خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز