پیام نورزی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۱:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۸۶۵
پیام نورزی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد
سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد به مناسبت فرا رسیدن نوروز پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام برنجی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحبم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، سرمنشا تحول، تازگی و  بهانه ای است برای در کنار یکدیگر بودن.

سالی دیگر با تمام شیرینی ها و تلخی هایش گذشت. اگر چه سیل و ترور سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی حوادث تلخ و ناگواری بود اما بار دیگر اتحاد، همبستکی و همدلی مردم نجیب و شریف ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

اینک سال1399 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که کشورمان برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نیاز به همدلی و همراهی بیشتر مردم دارد که قطعا" به یاری خداوند متعال با اندیشه های خردمندانه و همت های والا و گام های استوار بر آن فائق خواهیم آمد.

اینجانب فرارسیدن سال جدید را به هموطنان عزیر، به ویژه خانواده های معظم شهداء،ایثارگران، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان ها و مردم شریف شهر ستان ملارد تبریک عرض می نمایم و آرزو دارم سال  99 برای  تک تک عزیزان سالی همراه با لحظات خوش در کنار خانواده های محترمشان باشد.

امید است سال جدید که اولین روزش با شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) قرین گشته با دعای آن حضرت و اجداد طاهرینش و حضرت بقیه الله الاعظم و عمل به رهنمودهاو توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و اجرای سیاست های دولت تدبیرو امید، کشور عزیزمان در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی سربلند بیرون اید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز