امام جمعه باقرشهر:

جهش تولید می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی بیشتر قرار دهد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۸۰۹۵۸
جهش تولید می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی بیشتر قرار دهد
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهرگفت : جهش تولید می‌تواند مشکلات بیکاری در کشور را به‌صورت اساسی حل کند و در نهایت تأثیر بسزا و مطلوبی روی ازدواج ومشکلات جوانان بگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی استیری امام جمعه  باقرشهر،پیرامون پیام نوروزی مقام معظم رهبری ،گفت:جهش تولید می‌تواند مشکلات بیکاری در کشور را به‌صورت اساسی حل کند و در نهایت تأثیر بسزا و مطلوبی روی ازدواج ومشکلات جوانان بگذارد.

امسال مقام معظم رهبری سال ۹۹ را به نام “جهش تولید” نام‌گذاری کردند که نشان دهنده اهمیت موضوع تولید در مقطع کنونی انقلاب است. این نام‌گذاری در ادامه نام‌گذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید و همچنین نام‌گذاری های سال‌های گذشته با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی است. یکی از ویژگی های سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نام گذاری سال جاری، توجه و تاکید فراوان معظم له بر اقتصاد و تقویت بسترهای اقتصادی می باشد که این نشان می دهد که ایشان به صورت مستمر دغدغه توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را دارند.این نامگذارینشان‌گر تشخیص درست سکاندار انقلاب و همچنین دغدغه و دلسوزی جدی ایشان نسبت به سرنوشت کشور و ملت است.تولید و حل مشکلات موجود در مسیر آن، کلیدی‌ترین نکته‌ای که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر روی آن تأکید کرده‌اند.

وی افزود: جهش تولید می‌تواند به‌سرعت سایر مشکلات کشور را حل کند و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی بیشتر قرار دهد.جهش تولید می‌تواند مشکلات بیکاری در کشور را به‌صورت اساسی حل کند و در نهایت تأثیر بسزا و مطلوبی روی ازدواج ومشکلات جوانان بگذارد. در این زمینه همه دستگاه‌ها و مسئولان خصوصاً سران قوا باید همدل و هم‌نظر شوند تا با این همدلی و یکدلی مشکلاتی که در مسیر تولید وجود دارد از بین برود.

امام جمعه باقرشهر گفت : همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دال بر تقویت بسترهای اقتصادی برای یک جهش بزرگ اقتصادی خود را از هر حیث آماده نمایند تا ان شاءالله شاهد تقویت بنیه های اقتصادی که نوعی ایجاد اقتدار برای نظام و انقلاب اسلامی هست ،باشیم.

 

نظر شما