رئیس اداره صمت شهرستان قدس خبر داد:

آغاز پلمپ واحدهای صنفی غیر ضروری متخلف با حضور ضابطین قضایی

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۹:۴۵
کد خبر: ۹۸۱۲۸۰
آغاز پلمپ واحدهای صنفی غیر ضروری متخلف با حضور ضابطین قضایی
بیات گفت: شهروندان با توجه به زحمت هایی که در این راستا در حال انجام است با رعایت نکات بهداشتی و با "در خانه ماندن" به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوالفضل بیات رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان قدس گفت: اداره صمت با همکاری اتحادیه ها و اتاق اصناف با حکم قضایی بدلیل عدم توجه واحدهای صنفی غیر ضروری به ابلاغ تعطیلی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام به پلمپ آنها کرد.

بیات در ادامه با اشاره به اینکه اول با ارسال پیامک و در مرحله بعد بصورت اخطار حضوری به واحدها تذکر لازم داده شده بود، تصریح کرد: در روز پنجم فروردین با حکم قضایی واحدهایی که به دستورالعمل تمکین نکرده بودند تعطیل و پلمپ شدند .

این مسئول خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی عرضه اقلام ضروری از قبیل فروشگاه های زنجیره ای، هایپرها، فروشندگان مواد غذایی، پروتئینی، لبینات و نانوایی ها و همچنین داروخانه ها در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس اظهار داشت: با هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت کالاهای ضروری مثل برنج، شکر، روغن نباتی و سیب و پرتقال برای شهرستان به میزان لازم جذب و ذخیره شده و این اقلام به قیمت مصوب در بین واحدهای صنفی در حال توزیع است.

بیات در پایان خواستار شد: شهروندان با توجه به زحمت هایی که در این راستا در حال انجام است با رعایت نکات بهداشتی و با "در خانه ماندن" به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا کمک کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز