خبر انتشار کتاب" سرنوشتت رو دوباره بنویس "

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۸۵۹۷۶
خبر انتشار کتاب سرنوشتت رو دوباره بنویس
سرنوشتت رو دوباره بنویس، نام کتابی است که در حوزه ی روانشناسی سلامت و روانشناسی موفقیت، توسط فرناز شایگان مجد و نازنین پور اقبال به همت انتشارات زلال سبز در ۱۰۰ صفحه منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ این کتاب، با هدف اصلی آشنایی افراد با دلایل رفتارهای ناخودآگاهشان و تاثیر این رفتارها بر زندگی آنها به نگارش درآمده است. در این کتاب، با اصول روانشناختی ای همچون تحلیل رفتار متقابل، بازیهای روانی افراد، تاثیر رفتارهای والدین در سنین کودکی بر باورهای بزرگسالی و زندگی افراد و راههای تغییر این باورها و اصلاح آنها برای زندگی بهتر آشنا می شویم.

به گفته ی فرناز شایگان مجد، نویسنده ی این کتاب، سرنوشتت رو دوباره بنویس کتابی است که در آن به علل ریشه ای رفتارها و افکار آسیب زای خود در زندگی پی می بریم و می آموزیم که چگونه به صورت آگاهانه و با بلوغ فکری و روانی مشکلات زندگی خود را حل کرده و سبک زندگی نوینی را تجربه کنیم.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: « اگر به شما بگویم که شما در هفت سال اول زندگی، نقشه ی تمام زندگی آینده تان را کشیده اید چه می گویید؟ حتما تعجب خواهید کرد. اما نکته ی جالبتر اینکه اغلب افراد در بزرگسالی هم بر مبنای همان نقشه ی کشیده شده در کودکی، زندگی، رفتار و عمل می کنند و به ذهن یک کودک هفت ساله اعتماد می کنند. آنها کودکانی ریش دار هستند که با قضاوتهای والدین و اطرافیان در مورد خود فکر و رفتار می کنند. این کتاب به شما کمک می کند که سرنوشت خود را دوباره بنویسید و این بار بر مبنای ذهن و تجربیات یک فرد بالغ راه زندگیتان را انتخاب کنید.

 

نظر شما