شهرداری ها باید به مدیریت جهادی روی آورند

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۱:۵۸
کد خبر: ۹۹۴۰۷۳
شهرداری ها باید به مدیریت جهادی روی آورند
فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مدیریت جهادی گفت: مدیران شهرستان بویژه شهرداری ها باید به مدیریت جهادی به عنوان یک الگو مطلوب برای تحقق توسعه و پیشرفت منطقه روی آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در دیدار با سرپرست شهرداری لواسان و شهرداران اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر اظهار داشت: مدیریت جهادی علاوه بر ویژگی های ایجابی و مرزهای مشخص، متکی بر علم، تجربه، مهارت و تخصص است.

وی افزود: این نوع مدیریت نگاهی از جنس اعتماد و توکل الهی را شامل می شود که به حق در انتخاب مسیر درست و تحقق اهداف مناسب که تنها توسعه شهر و رفاه شهروندان را در برگیرد و لاغیر، بسیار موثر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدیران شهرداری باید با آگاهی و اجرای صحیح این نوع مدیریت موجب تقویت روحیه کار جهادی در کارکنان شوند تا نهایتاً به عملکرد بهتر این مجموعه منجر شود.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: رویکرد مردم محوری با تکیه بر پتانسیل های مشارکت مردم در مدیریت شهری نفش به سزایی در افزایش پایداری برنامه ریزی و توسعه شهرها خواهد داشت.

ساداتی با بیان اینکه مبلمان شهری باید مورد توجه بیشتر شهرداران قرار بگیرد اذعان داشت: نحوه مبلمان فضاهای شهری بویژه طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید متناسب با بافت فرهنگی و هویتی شهر و شهروندان و همچنین ظرفیت های منطقه باشد.

وی با اشاره به گردشگری بودن شمیرانات تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در این شهرستان بویژه بخش های لواسانات و رودبار قصران میزبان مسافران و گردشگران بسیاری هستیم، زیباسازی شهرها مهم و شهرداران باید با برنامه ریزی خلاق و تخصصی بر این مساله تمرکز کنند.

این مقام مسئول همچنین بر تکریم ارباب رجوع بالاخص در ادارات و نهادهایی که مراجعات مردمی بیشتری دارند بیان داشت: پاسخگویی شفاف و سریع به مطالبات و درخواست های شهروندان مقدم بر تمام امور اداری است و تمام مدیران و کارمندان باید به این مهم توجه کنند که تمام اقدامات ما برای رفاه مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز