مدیر باشگاه نیروی زمینی: اسلامی سرمربی تیم بسکتبال ما است

سالن بسکتبال نیروی زمینی استاندارد سازی می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۹۸۳۷۴
سالن بسکتبال نیروی زمینی استاندارد سازی می‌شود
امیر مرتضی حسن‌پور از ادامه همکاری با محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی و تجهیز سالن اختصاصی این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا امیر مرتضی حسن‌پور درباره وضعیت تیم بسکتبال این باشگاه برای فصل‌آینده لیگ برتر اظهار کرد: تیم بسکتبال نیروی زمینی فعالیتش را زیر نظر محمدرضا اسلامی سرمربی خود آغاز کرده است. آقای اسلامی تمرین های تیم را آغاز کرده و همه بازیکنان نیز حضور دارند. در کنار نفرات تیم افرادی که علاقه داشته‌اند به تیم کمک کنند نیز وارد تمرین شده است و سرمربی ما نیز از آنها تست می‌گیرد. همچنین بسکتبالیست هایی که وارد دوران سربازی خود شده‌اند نیز اندک اندک به تیم نیروی زمینی اضافه می شوند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  با بیان این مطلب که در فصل آینده سالن اختصاصی نیروی زمینی میزبان بازی های خانگی خواهد بود تصریح کرد: با حمایت های فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی استانداردسازی سالن اختصاصی مان را آغاز می کنیم. تغییر کف‌پوش و تهیه تجهیزات استاندارد بسکتبال را در برنامه داریم و مطمئنا در فصل‌ آینده تمامی دیدارهای خانگی ما به میزبانی سالن اختصاصی نیروی زمینی برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: خیلی خوشحالم که تیم بسکتبال نیروی زمینی توانست در فصل گذشته اصلی‌ترین ماموریت خود را انجام دهد. سه بازیکن ما به تیم ملی بزرگسالان و یک بازیکن ما به تیم ب دعوت شده‌اند و این نشان می‌دهد که این بازیکنان با حضور در ترکیب نیروی زمینی توانستند استعدادهایشان را نشان دهند و به جایگاه خوبی برسند.

او افزود: ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا فرصت خودنمایی را به جوانان بدهیم. بازیکنانی که شاید در لیگ زمان زیادی در اختیار نداشته باشند، در ترکیب نیروی زمینی فرصت هنرنمایی بدست می‌آورند و رشد می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز