به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

شهردار منطقه ۱۹ از فعالان عرصه ایجاد نظم و امنیت تقدیر کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳۵
شهردار منطقه ۱۹ از فعالان عرصه ایجاد نظم و امنیت تقدیر کرد
شهردار منطقه 19 به مناسبت هفته نیروی انتظامی از ایثار و تلاش فعالان عرصه ایجاد نظم و امنیت کشور با اهدای لوح قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه طی نشستی با زحمت کشان نیروی و حفظ نظم و امنیت کشور را کاری بسیار ارزشمند و مقدس دانست.

او با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و آرامش در این منطقه، بر همبستگی میان شهرداری و نیروی انتظامی تأکید کرد و آن را عاملی مؤثر در پیشبرد امور و جلوگیری از بی نظمی ها دانست.

توکلی در ادامه بر هم افزایی و هماهنگی مثال زدنی میان نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر منطقه همچون سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر ارگانهای ذیربط اشاره و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

شهردار منطقه از همکاری خوب نیروی انتظامی در ساماندهی دستفروشان بازارچه احسانی و استمرار نظم آن و نیز بحث بازپس گیری ورزشگاه شهید باکری تقدیر کرد و افزود: پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی مشارکت بسیار خوبی نیز در تخریب پاساژ توحید و رفع ترافیک خیابان شکوفه داشته اند.

این مسئول همچنین از تلاش و زحمات پلیس راهور در ایجاد امنیت تردد در بزرگراه آزادگان و کاهش چشمگیر ترافیک در این معبر مهم مواصلاتی  قدردانی کرد.

براساس این گزارش در این مراسم از سرهنگ ملکی سرکلانتر جنوب غرب پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مرادی سرکلانتر دهم فاتب، ،سرهنگ حسین نیا رئیس راهور منطقه و  سرگرد حیدری فرمانده یگان حفاظت منطقه توسط شهردار منطقه تقدیر شد.

توکلی همچنین با اهدای لوح از سرهنگ منصوری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو، سرگرد امیری رئیس کلانتری 205 صحن مطهر حرم، سرهنگ باقرپور رئیس پلیس راهور بزرگراه آزادگان قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز