توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۶۸۱۲
توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در رزمایش احسان ماندگار یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال و جمعا با اعتبار 3 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری صبح امروز همزمان با هشتمین روز از دهه وقف در جمع خبرنگاران استان گفت: در رزمایش احسان ماندگار که همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار آستان مقدس امامزادگان دوخاتون، با حضور مسئولین استانی برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال و جمعا با اعتبار  3 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از مجموعه اوقاف شهرستان شهرکرد که مسئول برگزاری این رزمایش بود، ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالیت‌های شاخص بسیاری انجام داده و کمک‌های مؤمنانه را در اولویت اقدامات خود قرار داده است که جای تقدیر دارد.

امیری تصریح کرد: رزمایش‌ همدلی از سوی اوقاف همچنان ادامه دارد و همان‌گونه که تا الان پیشگام در حوزه کمک‌های مؤمنانه بوده تا مهار ویروس کرونا در کنار نیازمندان است.

او خاطرنشان کرد: وقف مانند چشمه‌ای همیشه جوشان بوده که با نیت خیرخواهانه واقفان خیراندیش همیشه جاری می‌ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز