احراز هویت الکترونیکی بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی بوشهر

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶۲
احراز هویت الکترونیکی بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی بوشهر
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی بوشهر احراز هویت مردم را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.

به گزارش برنا؛ اسکندر پاسالار بیان کرد: اکنون بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی با داده‌های اطلاعاتی ثبت احوال ارتباط دارند که سبب شده مردم به صورت الکترونیکی احراز هویت شوند و نیازی به ارائه تصویر مدارک هویتی نداشته باشند.

او با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد مردم استان بوشهر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده و یا در انتظار کارت هوشمند هستند افزود: فقط ۱.۵ درصد مردم که حدود ۱۲ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر را تشکیل می‌دهند هنوز برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، میانگین سن ازدواج در استان را ۳۰ سال عنوان کرد و ادامه داد: میزان عمومی ازدواج در نیمه نخست امسال ۵.۳ و میزان عمومی طلاق ۱.۷ در یک‌هزار نفر بوده، در حالی که این میزان پارسال در همین بازه زمانی به ترتیب ۵.۱  و ۱.۶ در یک‌هزار نفر بوده است.

او با بیان اینکه استان بوشهر به لحاظ جمعیتی استانی جوان است افزود: اکنون ۷۰ درصد جمعیت این استان در پنجره طلایی جمعیت یعنی بین ۱۵ تا ۶۴ سال قرار دارد که نشان می‌دهد بوشهر به لحاظ جمعیتی استانی جوان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز