معاون شهردار تهران در گفتگو با برنا:

تشکیل دو ناحیه جدید در منطقه ۲۲ نیازمند تصویب شورای شهر است/ عدم اضافه شدن نیرو برای تشکیل نواحی

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۸:۱۴
کد خبر: ۹۰۸۲۶۳
تشکیل دو ناحیه جدید در منطقه ۲۲ نیازمند تصویب شورای شهر است/ عدم اضافه شدن نیرو برای تشکیل نواحی
معاون شهردار و رئیس شورای اداری شهرداری تهران با بیان اینکه تشکیل نواحی 5 و 6 در منطقه 22 تهران پس از تصویب شورای شهر و تائید سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواهد بود، تاکید کرد: برای تشکیل این نواحی از نیروهای داخل شهرداری استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حامد مظاهریان در خصوص مصوبه شورای اداری شهرداری تهران در خصوص تشکیل دو ناحیه جدید در منطقه 22 پایتخت گفت: طرح تفصیلی منطقه 22 تهران در ماه‌های اخیر مورد بازنگری قرار گرفت و به‌دلیل گستردگی این منطقه، نیازمند اجرای یک مدیریت منسجم‌تر و متمرکزتری در منطقه بودیم که در همین راستا، شورای عالی معماری و شهرسازی تشکیل دو ناحیه جدید در این منطقه را تجویز کرد.

او افزود: پس از تجویز شورای عالی معماری و شهرسازی، کار کارشناسی و مطالعات لازم در این خصوص انجام شد و شورای اداری شهرداری تهران نیز اضافه شدن دو ناحیه به این منطقه را مصوب کرد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به افزایش سطوح سازمانی و الزامات قانونی، مصوبه شورای اداری باید به تائید سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز برسد، بیان کرد: پس از تائید سازمان امور اداری و استخدامی، این موضوع برای سیر مراحل قانونی در قالب لایحه‌ای تقدیم شورای شهر تهران خواهد شد.

مظاهریان اضافه کرد: هر ناحیه شهرداری حدود 70 پست مصوب سازمانی دارد که نیروی مورد نیاز برای این پست‌ها، از طریق جابجایی نیروهای مازاد در سایر بخش‌ها تامین خواهد شد.

به گفته معاون شهردار تهران، تشکیل این دو ناحیه به معنای افزایش بودجه نخواهد بود، و بودجه مورد نیاز این نواحی از محل صرفه‌جویی در سایر بخش‌های بودجه تامین خواهد شد.

او در پایان یادآور شد: با تشکیل این دو ناحیه جدید، حوزه عمل و فعالیت چهار ناحیه موجود کاسته می‌شود تا فعالیت‌ها با دقت و کیفیت بیشتری پیگیری شود.

نظر شما