اتمام عملیات احداث پل مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۹:۰۴
کد خبر: ۹۱۰۶۰۸
اتمام عملیات احداث پل مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان
شهردار منطقه 19 از بهره برداری پل عابر پیاده مکانیزه در بزرگراه شهید تندگویان بین خیابان های میعاد و میثاق در ناحیه یک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی، با بیان این خبر افزود: در راستای پاسخگویی مدیریت شهری منطقه به مطالبات 12 ساله شهروندان و با توجه به اهمیت تسهیل درتردد سالخوردگان و دانش آموزان پل مکانیزه احداث شد.

این مسئول یاد آور شد: کلنگ عملیات احداث پل مکانیزه بهمن ماه ۹۷ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز و پس از حدود 8 ماه به بهره برداری رسید.

به گفته وی ارتفاع این پل 5/5 متر و طول آن 47 متر بوده و دارای 2 پله رفت و برگشت است که خیابان های میعاد شمالی و جنوبی را به هم متصل می کند.

 بر اساس این گزارش به منظور عملیاتی شدن این طرح 4 پایه چراغ  برق بتنی رفع معارض و با تیرهای بلندتر برای استقرار پل مکانیزه و حفظ فاصله کابل های فشار قوی با پل، جایگزین و هزینه های اداره برق از سوی شهرداری منطقه 19 تأمین شد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با احداث این پل تردد عابرین پیاده بین محلات خانی آباد نو شمالی و جنوبی پس از سال ها تسهیل شده و اهالی محل می توانند با آسایش و ایمنی بیشتری از عرض بزرگراه شهید تندگویان عبور کنند.

شایان ذکر است عملیات اجرایی احداث این پل مکانیزه به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران  و مشارکت شهرداری منطقه 19 انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز