تدارک ده ها برنامه مناسبتی هفته وحدت در جنوب شهر

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۲۱۸۲۰
تدارک ده ها برنامه مناسبتی هفته وحدت در جنوب شهر
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تدارک جشن های مناسبتی و برنامه های فرهنگی در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی، با اشاره به میزبانی از شهروندان در طول هفته وحدت با اجرای ده ها برنامه فرهنگی بیان کرد: به همین مناسبت جشن های ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با اجرای سخنرانی و مدیحه سرایی، مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز در سرای محلات و مساجد اباعبدالله الحسین (ع)، آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) و مسجد 14 معصوم (ع) ناحیه 5 برگزار خواهد شد.

وی تقدیر از هم نامان حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) را یکی از برنامه های ویژه این هفته اعلام کرد و گفت: این برنامه با عنوان اسمای نورانی در سرای محلات ناحیه 3 در نظر گرفته شده است.

به گفته وی به منظور آشنایی کودکان با سنت های پیامبر (ص) وسیره نبوی نیز کارگاه آموزشی با همین موضوع در سرای محلات منطقه در هفته وحدت برگزار خواهد شد. ضمن اینکه با مشارکت خانه هنر و ادبیات سراها احادیث پیامبر اکرم (ص) در سرای محلات اطلاع رسانی خواهد شد.

فریدی اجرای مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع وحدت و مهرورزی در سرای محلات، برگزاری مسابقه مقاله نویسی در مورد مفهوم وحدت در مدارس، نصب بنرهای اطلاع رسانی در ساختمان سرای محلات و نواحی و اجرای جشن های دانش آموزشی با همکاری مدارس و خانه هنر و ادبیات را از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته اعلام کرد.

به گفته این مسئول برنامه های مناسبتی هفته وحدت از  19 تا 25 آبان برگزار و در طول این هفته پیامک های تبریک به شهروندان ارسال خواهد شد.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به تقارن هفته کتاب و کتابخوانی با هفته وحدت تصریح کرد: به همین مناسبت نمایشگاه کتاب با عنوان «پیامبر مهربانی» در کتابخانه سیدالشهدا (ع) بوستان ولایت برپا و برنامه معرفی و نقد کتاب از زندگی پیامبر (ص) اجرا می شود.

همچنین تجلیل و تقدیر از اعضای فعال کتابخانه سیدالشهدا (ع)، برگزاری تور کتاب گردی همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و برگزاری تور کتاب گردی از انتشارات امیرکبیر، مولا و کیهان با حضور شهروندان و با همراهی مسئولین شهری از دیگر برنامه های مناسبتی هفته کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز