با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی ویژه کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۳:۵۵
کد خبر: ۷۹۸۱۰۶
دومین جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی ویژه کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰
دومین جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت ورزشکاران، مربیان و سرپرستان اعزامی به بازیهای المپیک تابستانی 2020 توکیو، در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این جلسه صبح امروز و با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، سید نصرالله سجادی مشاور عالی ریاست کمیته ملی المپیک، دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک، دکتر حمید آقا علی نژاد مشاور تخصصی آکادمی، عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و دکتر مرجان صفاری سرپرست مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

از مهمترین مصوبات این جلسه، تصویب سرفصل دوره های مدیریتی و زمانبندی اجرایی آن برای سالهای 98 و 99 توسط اعضای حاضر در جلسه بود.

این سرفصل ها عبارتند از: پزشکی و دوپینگ، تشریفات، فرهنگ و اخلاق، امنیت، فنی و قوانین، رسانه و فناوری، دهکده، مسئولیت پذیری و مسئولیت های حقوقی.

همچنین حاضرین در این جلسه، در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان ملاحظات روانشناختی در المپیک 2020 و زبان خارجی نیز به گفتگو پرداختند که مقرر شد سرفصل های برگزاری این کارگاه ها به اعضاء ارائه شود تا در صورت تصویب در لیست کارگاه های ذکر شده قرار گیرد.

گفتنی است با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته حداکثر 20 رشته ورزشی جواز حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو را خواهند گرفت که مربیان، ورزشکاران و سرپرستان فدراسیون های مربوطه در چهار گروه مجزا در کارگاه های آموزشی حضور خواهند یافت.

نظر شما