پیام مجمع جوانان استان مرکزی به مناسبت درگذشت امیرکبیر

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۰:۵۶
کد خبر: ۷۹۸۶۲۸
پیام مجمع جوانان استان مرکزی به مناسبت درگذشت امیرکبیر
در زمانه ای که هجمه های فرهنگی و اجتماعی زنگ خطری برای جامعه به حساب می آید و از سوی دیگر دشمنان با هزینه های گزاف میلیارد دلاری سعی در دامن زدن بیشتر به این موارد دارند، می توان از اشتراکات غرور آفرین جمعی مانند مفاخر به عنوان تکیه گاه و مرکز ثقل جامعه بهره برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رئیس مجمع جوانان استان مرکزی به مناسبت سالروز درگذشت امیر کبیر، با صدور پیامی یادش را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

میرزا تقی خان امیرکبیر، گرچه به ظاهر از مردم محروم و فرودست ایران بود، ولی این امتیاز را داشت که در جمع یکی از بهترین و اصیل ترین خاندان آن روز ایران تربیت یابد. هم خواسته های توده مردم را می دانست و هم با افکار بزرگان مملکت آشنا بود. رنج و زحمت مردم را تجربه کرده و رفاه سردمداران را به چشم خود دیده بود. او با لیاقتی که از خود نشان داد، در کنار فرزندان قائم مقام آموزش دید. ازاین رو، هرگز به مردمش خیانت نکرد و مصلحت آنان را بر همه چیز مقدم داشت. مدیری کاردان، سیاست مدار، میهن پرست و مردم دوست و مردی از جنس مردم، با اندیشه ای در خدمت مردم بود.

در زمانه ای که هجمه های فرهنگی و اجتماعی زنگ خطری برای جامعه به حساب می آید و از سوی دیگر دشمنان با هزینه های گزاف میلیارد دلاری سعی در دامن زدن بیشتر به این موارد دارند، می توان از اشتراکات غرور آفرین جمعی مانند مفاخر به عنوان تکیه گاه و مرکز ثقل جامعه بهره برد و نتیجه آن را به یکپارچگی رسانید تا بتوان با مشارکت مردمی، سد مشکلات را شکست.

امیرکبیر از مشاهیر و فرهیختگان استان مرکزی، به عنوان سمبل وطن پرستی و خردورزی در روزگار فاسد دوره قاجار، توانست با مشقت فراوان بزرگترین اصلاحات زمان خویش را در مدت کوتاه انجام دهد و اکنون می تواند نقطه اتکایی برای همه جوانان این سرزمین باشد. امیدوارم بتوانیم در آینده بیش از پیش در تبیین خدمات این مرد بزرگ کوشا باشیم.

با احترام- میلاد عرب

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز