مرگ ۶ تن در تصادفات محور بمپور

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۷۲۶۳۶
مرگ ۶ تن در تصادفات محور بمپور
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن شش تن بر اثر سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی راننده در دو حادثه رانندگی در محورهای جنوب این استان خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سرهنگ "محمدرضا کورسی" گفت: صبح امروز و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 27 محور "بمپور-نیکشهر" بلافاصله کارشناسان پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید که در شرایط جوی صاف در حال تردد بوده به علت خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و واژگون می شود که بر اثر شدت ضربه وارد خودرو و دچار حریق شده و راننده به همراه سه تن از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کورسی در ادامه با بیان وقوع یک فقره تصادف منجر فوت دیگر افزود: روز گذشته در کیلومتر 10 محور "ایرانشهر-بمپور" یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل سبقت غیر مجاز به صورت رخ به رخ با یک دستگاه مینی بوس برخورد می کند.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده رانندگان هر دو خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان به رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوب استان را دارند توصیه کرد: با توجه به اینکه اکثر محورهای استان دوطرفه می باشد از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت و سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ خودداری کنند تا از بروز چنین حوادث دلخراشی پیشگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز