جاساز ۴۴ کیلو تریاک در تاج یک کامیون

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۶:۱۸
کد خبر: ۲۷۲۶۴۰
جاساز ۴۴ کیلو تریاک در تاج یک کامیون
در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان های سمنان و هرمزگان، 44 کیلو و 300 گرم مواد مخدر ار نوع تریاک کشف شد و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با اعلام این مطلب به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط یک قاچاقچی حرفه ای، ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس، پیگیری سریع این خبر را در دستور کار خود قراردادند.

سرهنگ خلیل نثاری با بیان این که پس از تائید خبر، هماهنگی های لازم قضائی نیز به عمل آمد، افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم قصد انتقال این محموله مواد مخدر به "گناباد" را دارد.

وی تصریح کرد: سرانجام پس از بررسی های همه جانبه و کار اطلاعاتی ماموران پلیس، ساعت 10 صبح سه شنبه و در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، خودروی این قاچاقچی در ورودی شهرستان حاجی آباد شناسایی و متوقف شد.

نثاری در ادامه به دستگیری راننده 44 ساله و سرنشین 22 ساله این خودرو اشاره و تصریح کرد: در این عملیات 44 کیلو و 300 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که داخل 78 بطری نوشابه و بر روی تاج کامیون به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با تاکید بر استمرار مبارزه و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، از عموم مردم خواست با اعلام به موقع هر گونه مورد مشکوک در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در این ماموریت مهم یاری رسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز