دستگیری عامل جنایت شرق تهران

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۰:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۵۰۸
دستگیری عامل جنایت شرق تهران
شرور شرق پایتخت در سناریوی چشم در چشم شدن دست به چاقو شد و پسر جوان را به کام مرگ کشاند.

به گزارش برنا، ساعت 01 و 30 دقیقه بامداد 20 اسفند ماه سال گذشته ماموران کلانتری 136 فرجام در جریان مرگ مرموز جوانی در بیمارستان قرار گرفتند و تیمی از پلیس برای بررسی های بیشتر به بیمارستان رفته و متوجه شدند که میثم 31 ساله به خاطر زخمی شدن در ناحیه گردن به بیمارستان انتقال داده شده است اما وی به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه هفتم  دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی این قتل وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ شاهد صحنه درگیری مرگبار رفته و وی را تحت تحقیق قرار دادند.

وی به ماموران گفت: برای خوردن شام با میثم به فشم رفته بودیم و پس از آن برای خرید شارژ تلفن همراه به خیابان 196 غربی تهران پارس نرسیده به خیابان سراج رفتیم.

وی افزود: هنوز لحظاتی نگذشته بود که جوان قوی هیکلی به سمتمان آمد و با میثم چشم تو چشم شدند و همین باعث شد تا آنها با هم درگیر شوند.

خیلی سریع این اتفاق صورت گرفت و جوان قوی هیکل که روی صورتش آثار چاقو بود ناگهان چاقویی به سمت میثم کشید که به گردنش خورد و میثم به زمین افتاد.

وی ادامه داد: "زمانیکه میثم بر روی زمین افتاد ، من از ماشین پیاده شدم تا به او کمک کنم که در همین زمان ، جوان چاقو کش به سمت من حمله ور شد که از او خواستم اجازه دهد میثم را به بیمارستان برسانم که وی نیز با سرعت پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب آلبوم مجرمان سابقه دار پیش روی شاهد سناریوی قتل قرار گرفت و خیلی زود مشخص که عامل جنایت یکی از تبهکاران سابقه دار به نام مصطفی است.

بررسی های پلیسی نشان از آن داشت که مصطفی یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه شرق تهران است که بارها به خاطر جرائمی از قبیل مشارکت در آدم ربایی ، ایجاد ضرب و جرح عمدی و درگیری با مأمورین دستگیر و روانه زندان شده است .

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات موفق شدند مخفیگاه عامل جنایت را در خیابان شهید والائیان منطقه سراج ردزنی کنند و روز 20 فروردین ماه سال جاری، مصطفی در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه آریا حاج زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای این خبر گفت : " در حال حاضر تحقیقات در مراحل مقدماتی است و متهم نیز با قرار بازداشت موقت ، جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

اداره دهم (6)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز