مدیر کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات خبر داد:

راه اندازی کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۲:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۵۴۹
راه اندازی کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات
کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات به منظور ارائه خدمات تهیه و تامین متون علمی راه اندازی شد.

به گزارش برنا، عرفان لطفی مدیر کتابخانه مرکزی  در راستای این خبر گفت: منابع قابل دسترسی در این مجموعه شامل بیش از یک میلیون و سیصد هزار عنوان کتاب الکترونیکی و حدود چهل میلیون مقاله از منابع معتبر علمی جهان است.

وی افزود: این مجموعه در حال حاضر در حال تکمیل بانک داده می باشد و دسترسی به این منابع در آدرس www.esource.ir امکان پذیر است. 

لطفی اظهار داشت: این پروژه در فازهای بعدی دسترسی به منابع علمی دیگری شامل بیش از دو میلیون پایان نامه در رشته های مختلف دانشگاهی و همچنین دوره های آموزشی تخصصی چند رسانه ای دانشگاهی را میسر خواهد کرد.

وی امکان جستجوی پیشرفته در منابع مختلف و گستردگی منابع موجود در این مجموعه را از ویژگی های منحصر به فرد این پروژه دانست و تصریح کرد: دانشجویان گرامی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کتابخانه دیجیتال در آدرس www.Esource.ir  با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و شماره ملی به عنوان رمز عبور از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

مدیر کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه اطلاعات بیش از بیست هزار نفر از دانشجویان این واحد در پایگاه این مجموعه وارد شده است، ادامه داد: دانشجویانی که قادر به ورود به پایگاه نیستند لازم است نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام نمایند که پس از تایید اطلاعات آنها امکان استفاده از این مجموعه را خواهند داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز