باز داشت کلاهبرداران ۳ میلیارد ریالی در اصفهان

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۵۷۹
باز داشت کلاهبرداران ۳ میلیارد ریالی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با جعل عنوان صاحب یکی از کارخانه های صنعتی را هدف کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی قرار داده بودند،خبر داد.
به گزارش برنا، سردار" عبد الرضا آقاخانی" در راستای این خبر گفت : در پی شکایت مدیر یکی از شرکت های پخش مواد غذایی شهر اصفهان به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری فردی که خود را صاحب یکی از کارخانه های صنعتی معرفی کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این مرد با جعل عنوان صاحب یکی از کارخانه های صنعتی شهرستان دهق در تماسی با فرد شاکی درخواست 72 تن و 600 کیلوگرم برنج ، 550 کیلوگرم چای، 10کارتن مغز گردو، دو گونی پسته و دو گونی بادام در مجموع به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال می کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: فرد شاکی پس از ارسال سفارشات  در پیگیری های بعدی متوجه می شود که این کالاها به دست صاحب اصلی نرسیده و فرد تماس گیرنده کلاهبردار بوده است که بلافاصله موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع می دهد.

سردار آقاخانی عنوان داشت: با توجه به اظهارات شاکی تحقیقات وسیع و گسترده ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان انجام گرفت و با اقدامات خاص و ویژه پلیسی سرانجام کارآگاهان رد پای یکی از متهمان را در یکی از استان های همجوار به دست آورده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: با دستگیری این فرد و اعتراف صریح وی به کلاهبرداریدو همدست دیگر او نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد بسیار زیادی از اقلامی که از راه کلاهبرداری به دست آمده بود کشف شده و به مالباخته بازگردانده شدند گفت: متهم اصلی پرونده از فروش مقادیری از اقلام اقدام به خرید یک آپارتمان در شهر اصفهان  کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی عنوان داشت: برای جلوگیری از وقوع این نوع کلاهبرداری ها به صاحبان کارخانه ها و شرکت ها توصیه می کنیم قبل از معامله با افراد از هویت واقعی آنها مطلع شده و پس از انجام تحقیقات و اطمینان لازم نسبت به ارسال کالاهای درخواستی اقدام کنند و هرگونه تماس های مشکوک و غیر قابل اعتماد را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز