ابتکار:

زنان نقش کلیدی در آموزش مسائل محیط زیست دارند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۶۵۸۹
رئیس سازمان محیط زیست در مراسم گرامیداشت روز زن گفت: زنان نقش کلیدی در آموزش و ایجاد انگیزه آموزشی مسائل محیط زیست دارند.

به گزارش گروه خبرنگار برنا، معصومه ابتکار در مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سالن همایش های بین المللی سازمان محیط زیست با بیان این مطلب گفت: ما امروز بسیار خوشحالیم فصل نوینی از همکاری های آموزشی و مشارکتی در حوزه زنان باز کردیم.  زنان نقش کلیدی در آموزش و ایجاد انگیزه آموزشی دارند و نقش آفرینی تخصصی زیادی نیز دارند به ویژه در مشکلات زیست محیطی که ما با آن ها درگیر هستیم.

وی ادامه داد:‌ اگر آنان از مدیریت آب و پسماند در خانه ها آگاه باشند بسیار در مشکلات زیست محیطی به ما کمک خواهند کرد. نقشی که زنان هم در شهرنشینی و هم در روستا نشینی دارند بسیار پر کارآمد است زیرا اگر بانوی روستا نشین بداند استفاده از سم و کود چه ضررهایی دارد دقت بیشتری برای این کار به کار می برد.

ابتکار با بیان اینکه زن روستایی باید رفتار صحیح را یاد بگیرد تصریح کرد:  زنان شهری ما برای همکاری در صرفه جویی آب و پسماند نیازمند اصلاح هستند که این مساله با آموزش بانوان امکان پذیر است. ما امیدواریم بتوانیم با برنامه های مشترک پژوهشی همکاری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما امسال گام های زیادی در جهت توسعه سازمان های مردم نهاد و برای آب دهی دریاچه ارومیه برداشته ایم و نقش زنان در این مساله بسیار تاثیرگذار است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز