کشف ۷۰ فقره سرقت از باند سارقان حرفه ای ساختمان نیمه کاره در اردبیل

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۲۵۹۹
کشف ۷۰ فقره سرقت از باند سارقان حرفه ای ساختمان نیمه کاره در اردبیل
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به انهدام باند 4 نفره سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره گفت: این سارقان به 70 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ "موسی عالیزاده" با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از ساختمانهای نیمه کاره در اردبیل، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی های میدانی مشخص شد در چند مورد از سرقت های بوقوع پیوسته ردپای سارقی که خودروی وانت پیکان در اختیار داشت وجود دارد؛ که با پوشش انتظامی منطقه خودروی این سارق تحت کنترل درآمده و هنگام تخلیه ضایعات توقیف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات فرد دستگیر شده اظهار کرد: با آغاز بارجویی ها مشخص شد فرد دستگیر شده از سارقان سابقه دار بوده؛ که با همدستی 3 سارق دیگر دست به سرقت می زدند؛ که در عملیاتی دیگر هر سه همدست سارق نیز دستگیر و به همراه سرکرده باند به 70 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره،‌کارگاههای تولیدی، ساختمانی و انبار اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب سرقت را تأمین هزینه خرید مواد مخدر اعلام کردند.

 "عالیزاده" تصریح کرد: در این رابطه دو نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه 4 سارق معتاد دستگیر شده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

نظر شما