بازداشت زورگیر تک رو آبادان

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۵۰۳
بازداشت زورگیر تک رو آبادان
دزد خشن که با پیاده اقدام به سرقت گوشی های موبایل می کرد پس از درگیری با پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث برنا، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری دختر جوانی که خبرنگار یکی از نشریات استان خوزستان است با تماس به پلیس 110 از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیر جوان خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان در محل سرقت حاضر شدند.

دختر جوان به ماموران گفت: ساعت 20 و 45 دقیقه در مسیر خانه در حال حرف زدن با موبایلم بودم ، وقتی وارد خیابان پرویزی شدم ناگهان پسر جوانی  به سمتم آمد و بدون هیچ حرفی با مشت ضرباتی به سرم زد و با دزدیدن گوشی موبایلم پا به فرار گذاشت.

وی افزود: در زمان سرقت مغازه داران همه شاهد این ماجرا بودند و در حالیکه در خواست کمک می کردم کسی به کمکم نیامد و دزد جوان گوشی موبایلم را سرقت کند.

بدین ترتیب فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ، سرهنگ حسین کهیایی دستور داد تا تیم ویژه ای ازماموران تجسس کلانتری 16 برای ردیابی این دزد تک رو وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست دوربین های مداربسته نزدیک محل سرقت را مورد بررسی قرار دادند و موفق شدند تصویر زورگیر جوان  را به دست آورند.

همین سرنخ کافی بود تا عکس این دزد جوان در اختیار تیم های گشتی قرار گیرد و ماموران که احتمال می دادند زورگیر خشن در این منطقه به دزدی هایش ادامه دهد، منطقه را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

روز 14 اردیبهشت ماه ماموران در حال گشت زنی در خیابان پارک معلم بودند که با زورگیر جوان روبرو شدند و عملیات دستگیری کلید زده شد.

دزد جوان زمانیکه خود را پیش روی ماموران دید برای فرار از دست پلیس به سمت ماموران حمله کرده و پس از دیگری شدید با پلیس و حضور تیم های گشتی دیگر دزد جوان خود را تسلیم ماموران کرد و در بازرسی بدنی از وی چاقو و 2 شمع

محسن 27 ساله ابتدا خود را بی گناه معرفی می کرد اما وقتی پیش روی خبرنگار  جوان قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.

زورگیر جوان به  ماموران گفت: اعتیاد به مواد شیشه دارم و چون پولی برای تامین هزینه هایم نداشتم دست به دزدی گوشی های موبایل می زدم.

وی افزود: معمولا کمتر کسی پیدا می شود که وقتی سرقتی رخ می دهد برای میانجیگیری وارد عمل شود به همین خاطر با پای پیاده به سراغ طمعه هایم می رفتم و پس از سرقت کسی به دنبالم نمی آمد و تنها کاری که آنها می کردم فیلم گرفتن با گوشی های موبایلشان بود.

دزد خشن ادامه داد: با شمع موتور نیز شیشه های خودروها  را می شکستم و دست به سرقت داخل خودرو ها می کردم .

بنا به این گزارش ، دزد خشن برای تحقیقات بیشتر در اختیار مامورا ن پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا پرده از دیگر جرائم احتمالی اش بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز