برخورد زنجیره‌ای ۶۰ دستگاه خودروی سواری در شهرستان آبیک

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۳:۴۷
کد خبر: ۲۸۳۵۰۶
برخورد زنجیره‌ای ۶۰ دستگاه خودروی سواری در شهرستان آبیک
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گفت: چپ کردن کامیون حامل بستنی باعث لغزندگی اتوبان و برخورد ۶۰ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر شد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، محمدحسن رجبی اظهار کرد:تصدف زنجیره ای ۶۰ خودرو در اتوبان شهر آبیک، ۲۶ مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه ۱۸تن از مصدومان این تصادف زنجیره ای توسط نیروهای جمعیت هلال احمر و اورژانس به صورت سرپایی مداوا و هشت مجروح دیگر نیز توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک در تشریح وقوع این حادثه زنجیره ای یادآور شد: یک دستگاه تریلی اسکانیا حامل بستنی که در مسیر لاین شمالی اتوبان مقابل شرکت سیمان در حال حرکت بود از زیر پل این شرکت رد شده و پس از برخورد به گاردریل و چپ کردن به لاین جنوبی اتوبان وارد می‌شود.

به گفته وی، پس از برخورد اسکانیا با گاردریل و ورود به لاین جنوبی اتوبان، سبب می‌شود در همان لحظه یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه خودروی سواری که به سمت تهران در حرکت بودند با هم برخورد کرده و ۲تن از سرنشینان خودروها مجروح شدند

رجبی افزود: پس از این تصادف به دلیل لغزنده بودن جاده و عدم کنترل رانندگان، حدود ۶۰ خودرو با یکدیگر برخورد می‌کنند که سبب می‌شود بیش از سه ساعت ترافیک در اتوبان شهر آبیک ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد:با وقوع این تصادف زنجیره‌ای، علاوه بر عوامل اورژانس شهر آبیک، روستای ناصرآباد و زیاران و نیروهای آتش‌نشانی شهر آبیک، از آتش‌نشانی شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ از استان البرز و عوامل هلال احمر شهرستان‌های آبیک، نظرآباد و ساوجبلاغ نیز در سر صحنه تصادف حضور دارند.

نظر شما