فرمانده نیروی انتظامی:

پلیس در نظام اسلامی حافظ امنیت و آرامش مردم است

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۸۳۵۴۵
پلیس در نظام اسلامی حافظ امنیت و آرامش مردم است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما باید موضوعات اجتماعی را با راهکارهای اجتماعی حل کنیم و آن ها را به سمت موضوعات انتظامی نکشانیم؛ پلیس در نظام اسلامی حافظ امنیت و آرامش مردم است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سردار "حسین اشتری" در هجدهمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی نیروی انتظامی، با اشاره به این که امروز بالاترین سرمایه و اعتماد نیروی انتظامی به دلیل عملکرد مناسب این نیرو حاصل شده و مردم به ناجا اعتماد دارند، گفت: ما باید موضوعات اجتماعی را با راهکارهای اجتماعی حل کنیم و آن ها را به سمت موضوعات انتظامی نکشانیم؛ پلیس در نظام اسلامی حافظ امنیت و آرامش مردم است و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و حفظ آن ها یکی از اهداف اصلی ناجا به حساب می آید.

وی ادامه داد: بخشی از حاکمیت،  نماد اقتدار آن است البته اقتداری که به فرموده مقام معظم رهبری همراه با عدالت ، ترحم و رافت باشد؛ امروز ناجا افتخار دارد که در مقابل قانون شکنان با اقتدار و قاطعیت برخورد می کند.

اشتری با اشاره به فعالیت دوایر مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی، گفت: خوشبختانه بیش از 70 درصد پرونده ها حل و فصل می شوند و هدف ما پرونده سازی و دستگیری تعدادی افراد و تحویل به قوه قضائیه نیست بلکه هدف ما اثربخشی اقدامات و بازدارندگی از جرایم است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با فرماندهان ناجا، گفت: فرمایشات معظم له برای ما حکم فرمان را دارد و باید عملیاتی شود؛ فرمایشات ایشان در حوزه‌های مختلفی از جمله طرح‌های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، جاده‌ها و همچنین اقتدار و رأفت پلیس باید مبنای کار قرار گیرد.

فرمانده ناجا به مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: همیشه مطالباتی که ایشان از دستگاه‌ها دارند همان مطالبات مردم است و اصولا با برطرف شدن مطالبات، آرامش به مردم برمیگردد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه این موارد باید سرلوحه کار ما باشد،‌ گفت:‌کارگروه ویژه برای فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل شده که معاونت اجتماعی ناجا نیز عضو آن است تا بتوان در حوزه اجتماعی نیز فرمایشات را عملی و اجتماعی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز