دستگیری دزد در جعبه تلویزیون

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۸۶۸۵۵
مردی که قصد دزدی از یکی از پارکینگ‌های مجتمع تجاری را داشت توسط پلیس شناسایی و در کارتن تلویزیون دستگیر شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر اینکه فردی ناشناس وارد پارکینگ یکی از شهروندان در خیابان ۱۵متری دوم شده و قصد سرقت از خودروی ال ۹۰ را دارد بلافاصله اکیپ گشت موتورسوار ۱۱۰ این یگان به محل مراجعه می‌کند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که فردی ناشناس وارد پارکینگ شده و قصد سرقت از یکدستگاه خودروی ال۹۰ را داشته که با مقاومت صاحب خودرو مواجه می‌شود و متهم پس از مجروح نمودن شخص شاکی قصد فرار از صحنه جرم را داشته که با حضور به موقع همسایگان محاصره می‌شود و به ناچار خودش را در انباری یکی از شهروندان مخفی می‌کند.

به دنبال این موضوع ماموران با هوشیاری و ضمن بستن تمام راه‌های فرار انباری‌ها را یکی پس از دیگری به دقت جستجو کردند تا اینکه پس از دقایقی موفق شدند سارق نگون بخت را در حالیکه خود را در داخل کارتن تلویزیون پنهان کرده بود پیدا و او را بلافاصله دستگیر نمایند.

در بازرسی بدنی از متهم ۶۸ ساله که خود را "ایرج" معرفی کرد تعداد یک قبضه سلاح سرد چاقو و یک قبضه چاقوی چند کاره و یک قطعه عابر بانک متعلق به مالباخته و تعدادی کلید و یک عدد شاه کلید کامپیوتری و یک دسته کلید خودرو نیسان متعلق به مالباخته دیگری به هویت "احمد" و یک قطعه کارت عابر بانک سامان و دو عدد ریموت درب پارکینگ و یک قطعه کارت سوخت کشف شد.

سرهنگ قدرت الله حق پرست رئیس کلانتری ۱۵۶افسریه درباره این خبر گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد که ضمن تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نظر شما