معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد مطرح کرد:

حمایت از تولیدکنندگان فیلم های قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۶:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۲۱۴
حمایت از تولیدکنندگان فیلم های قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت
محمدرضا حشمتی با بیان اینکه تهیه و تولید فیلم های قرآنی و دینی از اولویت های این وزارتخانه است گفت:‌ از تولید کنندگان فیلم های با مضامین قرآنی حمایت می کنیم.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری برنا به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی دیشب در نشست با تشکل های قرآنی استان یزد با بیان این مطلب افزود: ارتقاء سطح فعالان قرانی از دیگر برنامه های وزارت ارشاد است و هم اکنون فعالیتهای قرآنی خوبی در وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نگاه عقلانی به فعالیتهای قرآنی در دولت تدبیر و امید آغاز شده است، اظهارکرد : نگاه قرآنی فقط در وزارت ارشاد اسلامی نیست بلکه در تمام دولت این نگاه وجود دارد.

حشمتی با اشاره به برپایی نمایشگاه علوم قرانی در 30 استان کشور افزود: در تهران این نمایشگاه بصورت بین المللی برگزار شده است.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشا یادآور شد: اکنون نمایشگاههای یاد شده با همت دولت تدبیر و امید و حمایتهای وزارت ارشاد در همه مراکز استانها کشور برپا شده است.

بنابراین گزارش؛ در این نشست نمایندگان تشکلهای قرانی مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.حشمتی همچنین از نمایشگاه علوم قرآنی و هشت موسسه قرانی استان یزد بازدید کرد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز