کشف بیش از ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۱:۴۷
کد خبر: ۳۰۱۰۸۹
کشف بیش از ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" استان سیستان و بلوچستان" از کشف بیش از 39 هزار لیتر سوخت قاچاق طی چند عملیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا ، سرهنگ " اسماعیل منصوری " با بیان این خبر گفت : در راستای جلوگیری از پدیده شوم قاچاق و برخورد با افراد سودجو، ماموران یگان تکاوری 111 سراوان روزگذشته حین گشت زنی به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و آن ها را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: پس از توقیف خودروها و بررسی مدارک ، در بازرسی دقیق از یک دستگاه کامیون  یک عدد تانکر حاوی 10 هزار لیتر و از کامیون دیگر 6 عدد تانکر  1000 لیتری در مجموع به مقدار 16 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز کشف شد که بلافاصله خودروها به همراه متهمان جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مقر پلیس آگاهی شهرستان سراوان منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین ماموران انتظامی این فرماندهی در این عملیات ها حین کنترل خودروهای عبوری ضمن توقیف 23 دستگاه خودرو وانت مقدار 23 هزار و 220 لیتر سوخت قاچاق کشف و 20 متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق سوخت به اقتصادکشور و صنایع موجود ضربه وارد می کند خاطر نشان کرد: طرح مقابله ای با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با قاطعیت همه جانبه پلیس و به صورت مستمر در سطح شهرستان درحال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز